off, har begynt å få litt panikk jeg....

VilSåGjerne

Forumet er livet
i kveld kl halv ti setter jeg el- sprøyten......

i morgen skal jeg  til fastlegen min halv tolv for å snakke om alt jeg har gått igjennom og får nok sykemeldingen min i morgen også.....

tirsdags morning reiser vi til klinikken, og skal da ha uttak,og jeg kjenner panikken stige. smertene jeg hadde sist husker jeg som det skulle ha vært bare for en time siden[&:]
så jeg komemr til å be om mere pillerier før uttaket ja[:)]

så er det rugeperioden da, tror den skal gå bra,men dagen jeg skal teste kvir jeg meg til. jeg er redd for at den skal være positiv jeg. Jeg kommer til å bli så redd for at ting skal gå som det gjorde sist gang[:(] skikkelig redd er jeg[:(]kommer til å være helt nervevrak[:(]

hva skal jeg gjøre for å prøve å roe meg ned litt jenter????

Hm...det var et vanskelig spørsmå, hadde tenkt til å skrive tenk positivt snuppa, men du trenger nok sterkere krutt.

Husk jeg har også mistet men spiren sitter nå, jeg hadde en kjemisk på min første IVF, og den satt på andre IVF. Tidligere har jeg en SA i uke 7 med tvillinger nærmere 6+6 for å være helt nøyaktig. Men nå går det bra spiren sitter for meg nå. Husk du har bruktopp din andel med kejmisk graviditet nå, og den bvar nesten en SA, så du kan ta det helt med ro, denne gangen så sitter den snuppa.

Uttaket ja, regner med at det gjør mindre vondt for deg denne gangen, for normalt sett så går det bra uten for mye smerter, prøv å tenke positive tanker at dette her går så bra denne gangen. Lykke til da vennen med uttaket og rugeperioden din.

huff skjønner deg, men har nok ingen tips, bare prøv å tenk positiv og at dette skal nok gå så bra
jeg prøvde ihvertfall det denne gangen. slappe av og ikke stress med de tankene. prøv å tenk på andre ting, dette her går nok bra skal du se vennen, det har jeg bestemt.

ORIGINAL: hegemw

huff skjønner deg, men har nok ingen tips, bare prøv å tenk positiv og at dette skal nok gå så bra
jeg prøvde ihvertfall det denne gangen. slappe av og ikke stress med de tankene. prøv å tenk på andre ting, dette her går nok bra skal du se vennen, det har jeg bestemt.

Lykke til[:)]

Har dessverre ingen gode råd å komme med, men vil ønske deg lykke til videre. Dette kommer nok til å gå fint skal du se [;)]

Vet ikke helt hva jeg skal si.. Prøv å tenk positivt. Men det er sikkert lettere sagt enn gjort. Hold deg opptatt med andre ting, så du ikke får tid til å tenke så mye kanskje? Samtidig som du har noen å prate med om alle følelsene du har, så du får dem ut.

Uansett, lykke til[:D][:D] Sender en stor klem[;)]

må jo bare gå igjennom dette her............ har liksom ikke noe valg, for jeg kommer jo lenger og lenger i prosessen for hver time som går jo[:)]

ovitrelle el sprøyten var mye bedre enn den jeg tok sist gang, denne fikk jeg inn i magen med engang og den svidde ikke i d hele tatt[:D]så det var flott.

ellers går jeg i rute på do her, tisser og tisser, og det gjør da ekstra vondt i magen min[:'(] går som en gammel kjerring[8D] + at jeg har fått isjassmerter i ene foten min hahahahahaha[:)] håper det forsvinner snart......

nei, får vel gå å legge meg, er en smule trøtt i dag

takk for gode ord alle sammen[:)]

Snuppa, dette klarer du! [:)]

Back
Topp