off for en dritt dag...

stooor klem[:)][:)]

Klem[:)]

ORIGINAL: *LiLLa*

klem[:)]

Masse gode og varme  til deg, uansett hva det måtte være....

Lov å spørre hva det er? [&:]

Klem til deg[:)]

ORIGINAL: Cathy1

ORIGINAL: Smulen

det er det jo....  e litt teit kanskje.. men tenker på å ta silikon , for har så små pupper og det er noe som virkelig plager meg...
fikk dritt sårlig service av legen og ble så utrolig skuffet og følte han ikke hørte på meg i det hele tatt... så sa han nesten rett ut at han skjønte eg ville få de større...    sa det ikke var så mye der nei... [&o][&o][&o]   TAKK EG VET DET ! KORFOR I HELVETE TROR DU EG E HER LIKSOM!!! [&o][&o]

åååh...  kom ut i bilen så kom tårene som bare det...
en venninne av meg var med , hun vil også ha , men hun har stoore og fine pupper..
og det sa jo legen sikkert 30 ganger iløpet av timen våres og bare så på meg og ikke sa noe... 

tror han det hjelper på selvtilitten liksom?
greit eg vet de e små , men han hadde ikke behøvd å si det slik som han gjore... kunne bare latt være , bare snakket om hvor mye jeg kunne tatt og slikt...

[:(]

Det er ikke noe moro å eksponere sine mest sårbare sider, og man blir gjerne litt vel var for andres kommentarer. Forstår godt at du reagerer...

ORIGINAL: Cathy1

det er det jo....  e litt teit kanskje.. men tenker på å ta silikon , for har så små pupper og det er noe som virkelig plager meg...
fikk dritt sårlig service av legen og ble så utrolig skuffet og følte han ikke hørte på meg i det hele tatt... så sa han nesten rett ut at han skjønte eg ville få de større...    sa det ikke var så mye der nei... [&o][&o][&o]   TAKK EG VET DET ! KORFOR I HELVETE TROR DU EG E HER LIKSOM!!! [&o][&o]

åååh...  kom ut i bilen så kom tårene som bare det...
en venninne av meg var med , hun vil også ha , men hun har stoore og fine pupper..
og det sa jo legen sikkert 30 ganger iløpet av timen våres og bare så på meg og ikke sa noe... 

tror han det hjelper på selvtilitten liksom?
greit eg vet de e små , men han hadde ikke behøvd å si det slik som han gjore... kunne bare latt være , bare snakket om hvor mye jeg kunne tatt og slikt...

[:(]

Det er ikke noe moro å eksponere sine mest sårbare sider, og man blir gjerne litt vel var for andres kommentarer. Forstår godt at du reagerer...

ja... off...  åsså sitter han å skryter over venninnen min sine flotte pupper og nesten sikler over de...  flott...  [:(]
nå er jeg mer redd for å vise de enn hva jeg var...     da tenker vel andre slik som han og da? bare ingen som tørr si det slik...

ORIGINAL: Smågodten

stoor klem til deg[:)]

superklemmer på vei fra min kan og..
ser du prøver på en liten en, jeg ville anbefalt å ventet til etter du har fått barna du skal ha.
puppene vokser utolig mye i svangerskapet og de er ikke der de en gang var etterpå heller...

håper at alt ornder seg for deg

ORIGINAL: Smågodten

stoor klem til deg[:)]

ORIGINAL: kakkeline

superklemmer på vei fra min kan og..
ser du prøver på en liten en, jeg ville anbefalt å ventet til etter du har fått barna du skal ha.
puppene vokser utolig mye i svangerskapet og de er ikke der de en gang var etterpå heller...

håper at alt ornder seg for deg

jada... det er ikke det at dette er det rette for meg akkurat nå , jeg bare vil ha svar på spørsmålene og så evnt vente noen år og se om jeg forsatt har lyst...
bestemmer jeg meg for det så må jeg nesten begynne å spare litt og [:D][:D][:D] hehe...

Back
Topp