Off, får så vondt av Even...

Vinterstorm

Gift med forumet
Mailykke <3
Nå er det tredje natta han sliter, han har hatt feber i helga, og klarer ikke å roe seg når han skal sove. Han er dautrøtt, for sår eller sliten til å skrike så får så vondt av å høre på han. Har gitt han pinex, men virker ikke som det hjelper så mye annet enn på feberen... Synes synd på gutten min som ikke helt klarer å si hva som er ekkelt og vondt... spørs om det blir legen i morgen[&o] Heldigvis har han sovet greit på duppene sine om dagen...

Han hadde bare 38,2 i feber i kveld da, (39,5 i går kveld) så kanskje feberen er borte til i morgen. Men synes dere jeg skal ringe legen i morgen om natta atter en gang blir søvnløs (tredje natta), selv om feberen blir borte?

Legger ved et bilde av stakkaren min, bare for å skryte litt i samme slengen

Slappisen min...[&o]

[&o] Stakkars lille. Jeg syntes synd på han etter beskrivelsen, men et bilde sier mer enn tusen ord.. God bedring til tøffingen din!

Stakkar liten..

Er jo bare å ringe legen, for å være på den sikre siden !
Virker jo som den er på vei bort da, og har jo ikke være så høy feber, så får krysse fingrene for at det blir en rolig natt for dere [:)]

Stakkars lille. Tøffingen så ganske så sliten ut på bildet. Masse god bedring.

Han er så lik den søte mammaen sin[:)]

god bedring til lille snuppen din[:)]

Takk dere[:)] Ja han sovna nå, så får håpe han sover greit i natt, og ikke bare smådupper som de to siste nettene[&o][:)] Mamman blir så trøtt...[&:]

Sender både deg og Even en god klem, jeg!

Stakkars liten...så syk og sløv i blikket [:(]
Jeg ville ha ringt legen om han ikke sover noe særlig i natt og har feber i morgen også!
Masse god bedring til Even [:)]
Håper han sover godt gjennom hele natten og er frisk som en fisk i morgen [:D]

stakkars even[&o] er ikkje noe kjekt når dei små er sjuke. håper han blir fort frisk! Ville ringt å hørt eg om ikkje han er bedre i morgen. Masse go bedring

Masse god bedring til Even!!

stakkar vennen[:(] kanskje han har ørebetennelse? Elias hadde det, og skrek som bare det[:(] ring legen i morgen du! God bedring til gullet! Klem fra oss<3

ORIGINAL: *LilleVinkel*

stakkar vennen[:(] kanskje han har ørebetennelse? Elias hadde det, og skrek som bare det[:(] ring legen i morgen du! God bedring til gullet! Klem fra oss<3

Takk[:)]

Ja men han tar seg ikke til ørene eller noe... [8|] Ikke sikkert han trenger det da? Ikke noe særlig når de har det trasig hvertfall[&o] Klemmer tilbake[:)]

ORIGINAL: MammaKarri82

Ja men han tar seg ikke til ørene eller noe... [8|] Ikke sikkert han trenger det da? Ikke noe særlig når de har det trasig hvertfall[&o] Klemmer tilbake[:)]

Huff altså. Elias tok seg til øret når han hadde det.
Hvis han er like ille i morgen kan du jo ta en liten telefon[:)]

ORIGINAL: MammaKarri82

Huff altså. Elias tok seg til øret når han hadde det.
Hvis han er like ille i morgen kan du jo ta en liten telefon[:)]

Ja skal ringe hvis han ikke er noe bedre[:)]

Stakkar, det er så tungt for de små når de er syke [:o] håper han snart er frisk igjen!!

ORIGINAL: @dnim

Masse god bedring til Even!!

[:)]

Back
Topp