Off..er saa usikker...

x1xPrinsesseMayahMin

Glad i forumet
Jeg er saaa redd at noe skal vaere galt med ungen..Da jeg tok flyet ned hit til tyrkia paa soendag var jeg doedsdaarlig og kastet opp flere ganger baade foer og etter flyturen...etter det har jeg ?kke kjent noen tegn t?l graviditeten...pleier aa ha halsbrann om kvelden, men har ikke kjent noen ting...jeg har rett og slett ingen graviditetstegn....det er det eneste som faar meg til aa tvile da, har ikke bloedd eller noen ting......skal hjem 23.juli..faar hoere med legen om jeg fortsatt er usikker.... noen som foeler det samme ???????? huff ....

kvalmen min har ikke forsvunnet helt, men jeg ble pluttselig mye bedre når jeg var i min 10 svangerskapsuke! så det kan jo være at du rett og slett bare er kvitt kvalmen! :)

okay..aldri hoert det foer jeg,men det var jo litt betryggende da! :)

du får kose deg å ta livet med ro så ordner det seg nok tenker jeg! :)

ja,kan jo ikke akkurat si at jeg ikke nyter livet her nede!!! 3 deilige uker :D

Huff... ja,... jeg har også hatt noen dager der jeg har lurt på om alt er bare bra der inne... Tenker litt slik.. kan jo ikke gjøre hverken fra eller til, men... Er mer optimistisk nå. Ikke noe kjekt å ha slike tanker!

Har det sånn hele tiden, jeg. er faktisk ganske overbevist nesten hele tiden om at det hele er innbildt. Har tilogmed fått beskjed av min svigerinne om at ho ikke tror på at jeg er gravid fordi jeg har så lite graviditetstegn. Fikk innkalling til UL den 31. så jeg må vel vente til da og håpe alt er bra....men skikkelig kjipt å gå å føle det sånn, ja!

Godt at du har fått innkallling til ul den 31.! Jeg synes ikke du skal høre på svigerinna de - enn å si noe slikt da?!?! Det er mange som ikke har noen spesielle graviditetstegn også. Selv har jeg ikke hatt så mange. Min mor sa at ho nesten var sprekere da ho gikk gravid enn da ho ikke var det! Ei venninne av meg ante ikke at ho kunne være gravid før ho var ca. 12 uker ute i svangerskapet! Du skal se det er en liten en inni deg[:)][:)]

Mamma laa paa dogulvet hele dagen daa hun var gravid med meg..jeg har nesten ikke vaert daarlig i det hele tatt, men har hatt halsbrann og saant da..Men etter aa ha faatt betryggende svar fraalle her saa puster jeg litt lettet ut! Alt er sikkert bra med lille babyen min:)

Alt er helt sikkert bra!
Hadde det akkurat sånn som deg på flyet.
Kastet opp, holdt på å besvime flere ganger o.s.v
Bare nyt ferien du!!!!

Tror graviditetstegnene svinger litt. Etter den første perioden blir de fleste symptomene borte og det er vel dA man bli rutålmodig og vil få en bekreftelse på at det faktisk er noe der. Selv går jeg og venter på å kjenne litt mer aktivitet, det er vel neste stasjon. [:)]

Back
Topp