off - blod i senga på guttungen

Annicken

Forumet er livet
er på sykehuset, og gutten på 16 mnd, hadde sin 4e veneflon siden fredag, den var plasert i hode -
plutselig skriker han til , og jeg ser masse blod og veske i senga - sjekker han, å så ringer jeg i snora, tar ungen opp - joda veneflonen er løsna igjen.

så nå har han nok en veneflon - og skal operere inn cvk i morgen.

fikk litt sjokk når ett lite skrik kommer, og skal bare sjekke, så er det blod fra hue og i senga - så jo ganske mye mer dramatisk ut det var ---

-------------------

i morgen blir det cvk . faste til kl 13 =( en skive m loff før kl 7 da ;P

vi er innlagt nå for minst to uker, en bakterie infeksjon i kneet . ser ut til at revmatisk leddsykdom kan utelukkes, så da er det helt oki å være her, å vite at han vil bli bra igjen etter noen uker med intravenøs antibiotika =)

han er hjerteoperert tidligere, og det har heldigvis ikke noe med det å gjøre nå=)=) så det er også ett pjuh =)

så skal jammen ikke klage =)=) han blir jo fin igjen - men skal lett inrømme at det blir litt kjedelig å være her, men likevel, hva er vel det i forhold til om det faktisk var noe alvorlig igjen !!!

nei nå er jeg så trøtt at øyenene triller rundt, og blir bare masse skrive feil=)

natta =)=)

Huff, stakkars liten! Ønsker pjokken masse god bedring. 

Huff, føler med deg, ikke lenge siden vi var der selv...[:(]
Både fordeler og ulemper med cvk, men den sitter iallefall![:)]

ORIGINAL: Beibinvår09

Huff, føler med deg, ikke lenge siden vi var der selv...[:(]
Både fordeler og ulemper med cvk, men den sitter iallefall![:)]

hvilke ulemper ?

Back
Topp