off.. barnehage

vj88

Glad i forumet
fikk ikke barnehage plass til han lille. så nå sitter eg her og vett ikke om eg skal le eller grine.. har ikke råd til å gå heima så me må jo finne på noe, men hadde ikke lyst i det heila og sende han til barnehage når han er så liten, men trur kanskje eg har funnet en løsning på det viss eg får ny jobb da, har tenkt å søke på en kveldsjobb og kankje en dag i uka, så kunne han lille vært hos mor, for hu går heima nå, men vett jo ikke kor lenge de varer..

hvilke barnehager har du søkt på??

syns de er så teit at di som er født etter den og den datoen ikke har rett på barnehage, hallo skal liksom eg plannlega korti på året eg skal ha unge i tilfelle me vil ha barnehage plass..

ja d e heilt sykt.
[:@]

Vi fikk heller ikke barnehageplass, så skjønner hvordan du har det...Er jo litt deilig siden jeg gruet meg jo veldig til å sende han avgårde når han er så liten, men samtidig så er det ikke så lett å få kabalen til å gå opp nei...Må nok jobbe masse kvelder, så får jeg og samboern møte hverandre i døra, ikke mye kjæreste tid akkurat da nei[:(] Men tenkte å søke om kontantstøtte da, noen som vet om det er sånn at så lenge man ikke får plass i barnehage så har man krav på det?

ja tror det er sånn. at du skal få det så lenge ungen ikke er i barnehage.

Back
Topp