off..alt man skal bekymre seg over..

*Kolibri*

Forumet er livet
om en uke skal sambo på seminar i Fredrikstad med jobben, vi bor i Oslo. Han skal overnatte fra tirsdag til onsdag og jeg har avtalt med mamma at hun kommer og overnatter pga bekkenet mitt.
Men hva om jeg føder da? han bruker jo en time med toget inn til oslo, og jeg hadde styrtføsel sist..heldigvis er mamma er og kan være med vesla..men jeg vil ikke føde alene[&:]
ingenting kommer til å skje helt sikkert, men alikevel kommer jeg til å bekymre meg[8|]

Det går nok bra. :) Han er jo ikke langt unna. Prøv å ikke tenk på hva som kan skje når han er borte. Du blir bare stressa av det. Slapp av med mamman din, en god film, skikkelig jentemat og kanskje hjemme-spa?

Samboeren min reiser hele uka han, gjennom jobb. Jeg er også alene med datteren vår, så sånn sett børjeg føde på helg [:)] Men det er bare å ta det på strak arm, sånn er livet [:)]

nei, det er jo to uker før termin, så skjer sikkert ingenting..men skal så lite til før jeg blir engstelig hehe
får prøve å kose meg med mamma i stedet[;)] har virkelig ikke lyst til å føde alene[:o]

Skjønner deg veldig godt. Får bare krysse fingrene for at ingenting skjer akkurat den natten han er borte.
I værste fall kan du ringe meg så skal jeg få fraktet deg og evt ei venninne til sykehuset[:)]

ORIGINAL: Lillyann

Skjønner deg veldig godt. Får bare krysse fingrene for at ingenting skjer akkurat den natten han er borte.
I værste fall kan du ringe meg så skal jeg få fraktet deg og evt ei venninne til sykehuset[:)]

takk[:D] får krysse fingrene for at du skal slippe å fungere som jm[8D]

ORIGINAL: kolibri

ORIGINAL: Lillyann

takk[:D] får krysse fingrene for at du skal slippe å fungere som jm[8D]

Haha:)
Ja, det har jeg helst lyst til å slippe[:D]

Back
Topp