Odenwalder eller ????

dollygirl

Glad i forumet
Jeg har en gutt på 2 år fra før, han har altid hatt odenwalder men da er jo han blitt større, brukte bare dyne på han eller teppe, han er født i mai 2010. men nå ble det brått litt værre, rett på vinter med en nyfødt! står helt fast, hva er varmest og mest praktisk!??

Jeg har kjøpt easygrow vognpose med forlengerdel. Har ikke brukt den ennå, så kan ikke dele erfaringer, men har lest mye positivt om den. Var egentlig fast bestemt på voksi urban, men etter mye googling kom det frem at mange synest den er for lang med forlengerdelen på, og at den er litt lite lun rundt hodet..

Til førstemann hadde eg odenwalder, han er også født oktober, så til han brukte eg kun vognposen..Mens til nr.2 som var født i mai, bruke eg lammeskinn og teppe/dyne til fram til høsten, då vi fann fram igjen odenwalder posen. Eg var kjempe fornøgd med den. Litt usikker no om eg skal ha igjen odenwalder eller om vi skal gå for voksi urban... ( Posen eg hadde solgte eg i fjor)

vi har odenwalderposen fra storebror. Begynner med dyne og teppe, og bytter til posen når det blir skikkelig kaldt. Bor på sørlandet så pleier ikke og være så veldig kaldt i oktober

Jeg brukte lammeskinnspose til hun første (født i februar) , kommer til å bruke denne nå også :-) Har også en basson dunpose(nesten lik voksi classic) som jeg synes er utrolig god. Å så prøvde jeg voksi urban til hun første men den solgte jeg igjen fordi jeg ikke likte den...Kjøpte deretter en easygrow som jeg er super fornøyd med :-) men nå (i høst) har voksi kommet med en ny pose og den har jeg forelsket meg helt i :-) Både farger funksjon og alt i grunnen, så jeg ender vel opp med enda en pose vil jeg tippe... ;-) da har jeg poser til både søskenvogn , bagvogna og trallen til storesøster litt i overkant mange men men :-)

Back
Topp