odenwalder dunpose

Vi har både voksi classic og odenwelder. Er veldig fornøyd med begge. Voksien tar litt større plass, men den virker kanskje litt varmere på skikkelig kalde dager, men det kan hende det bare er meg:)
Odenwelderen er veldig lett, og enkel å bruke. Den er genial å ha med seg på reise, for den tar veldig liten plass om man presser den sammen.

Jeg har aldri hatt voksi, så kan ikke sammenligne.
Men jeg har to odenwalder-poser, en i barnehagevognen og en hjemme, og er veldig fornøyd med de! Masse fine farger å velge mellom, så de passer jo de fleste vogner og!
Ungen er alltid god og varm, trenger ikke kle på ørten lag med klær oppi vognen.
Den er visstnok veldig brannfarlig, men jeg pleier ikke tenne bål i vognen, så det har gått greit hittil.[8D]

ORIGINAL: Nichja

Jeg har aldri hatt voksi, så kan ikke sammenligne.
Men jeg har to odenwalder-poser, en i barnehagevognen og en hjemme, og er veldig fornøyd med de! Masse fine farger å velge mellom, så de passer jo de fleste vogner og!
Ungen er alltid god og varm, trenger ikke kle på ørten lag med klær oppi vognen.
Den er visstnok veldig brannfarlig, men jeg pleier ikke tenne bål i vognen, så det har gått greit hittil.[8D]

hihi, det samme tenker jeg!

tror jeg skal kjøpe den idag faktisk..hørt veldig mye positivt om den!

Back
Topp