Odennwalder babynest bilpose

aldri skjønt poenget med disse bilposene eg. kler jenta normalt, og pakker ullteppe godt rundt henne. i yggen er det jo isopor, verdens beste isolasjon[:D]

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/ut-pa-tur/vognposer/mini-dunpose.html

599. [:)]

Kjøpte en brukt til 300 kr i forrigårs, jeg elsker den allerede! [:)]

Vi har en sånn vi også, veldig fornøyd!
Kler bare halstørke og lue på snuppa og setter hun i bilstolen med denne posen og glider igjen fremme. Da holder hun seg god og varm på kjølige dager og vi slipper å kle masse på henne som igjen går ut over sikkerheten i stolen[;)] Inne på butikker f.x glider vi bare litt opp så det ikke blir så varmt.

ORIGINAL: lykkeligmamman

aldri skjønt poenget med disse bilposene eg. kler jenta normalt, og pakker ullteppe godt rundt henne. i yggen er det jo isopor, verdens beste isolasjon[:D]

Skal i utg.pkt bruke det i bagen. Og den er så liten at jeg får ikke i vanlig pose[:)]

ORIGINAL: puusen

ORIGINAL: lykkeligmamman

Skal i utg.pkt bruke det i bagen. Og den er så liten at jeg får ikke i vanlig pose[:)]

Har du sett på Odenwalder Mucki?

ORIGINAL: S.Reve

Vi betalte 299 på tilbud på barnas hus,de pleier ofte og ha det [:)] 

Åhh?
Da kanskje jeg skal vente til det blir no juletilbud da[:D]

Back
Topp