Occyttaktivering

Sara9921

Flørter med forumet
Hei alle flotte dere :love017

Jeg har vært gjennom ett forsøk med ivf og to med icsi hvor det har vært svært dårlig befrukningsgrad. Vi kvalifiserer for OCA å har fått tilbud om det nå på neste forsøk. Vi har diagnosen Uforklart infertilitet.

Er det noen som har erfaring med Occyttaktivering? Jeg lurer spesielt på om du fikk bedre resultater å hvor mye bedre

Takk på forhånd for svar:happy:

Hei :)

Ser det er noen mnd. siden du spurte om dette, men jeg kan jo svare i tilfelle du fortsatt lurer eller andre dumper innom samme spørsmål ved en senere anledning.

Vi fikk prøve et forsøk med oocyttaktivering etter flere forsøk med dårlig befruktning. Vi har stort sett hatt icsi, selv om det ikke er påvist noe med mannen.

Vi fikk dessverre ikke bedre resultater med det. Tror det endte med avbutt forsøk samme dag som innsett på dag 5 skulle vært. På det forsøket fikk vi 8 egg ut, men bare halvparten var modne og kun 1 ble befruktet. Når det er sagt satt jeg veldig pris på at vi faktisk fikk prøve det ut da. Det er godt å føle man har fått prøvd ulike muligheter. Etter 2,5 år med gjentatte egguttak så er nok konklusjonen hos oss at det er eggkvaliteten som er dårlig.

Håper dere hadde bedre hell med deres forsøk! :Heartred

Back
Topp