Observasjon.

Theamor

Begynner å like forumet godt nå :)
Nå har jeg vært en runde på føden, og de har valgt å holde meg over natta til observasjon. Jeg har syntes at det har vært lite liv helt siden mandag, men har kjent litt, og drøyd det. Nå måtte jeg ta en tur, for blir så urolig. Ctg var fin, jenta var jo aktiv som vare det når målingene tok til, men blodtrykket mitt var høyt, og urinen var ikke helt som den skulle, det var litt i overkant mye fostervann (viste ikke at det var negativt), og mye ødem. De skulle ta noen blodprøver og litt forskjellig, så nå sitter jeg no her å venter. Det kom en hastesak, så alle forsvant. Kjenner at det ikke var helt slik det skulle bli, vil ikke ha svangerskapsforgiftning denne gangen også. Godt å bli trodd da, så skal ikke klage. Håper de sjekker modning før de evt sender meg hjem i morra. De virker til å være allergiske mot å sjekke modning for tidlig her...

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Oisann.. håper du slipper forgiftning!! Bra de skjekker deg godt da:)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

håper det går bra med deg da :) og det er jo bra at de passer på og holder deg der over natta om det er det de mener er best :) krysser fingrene for at det ikke er noe å bekymre seg for :)

Ligger bare å venter på ny sjekk nå. Blodprøvene mine hadde vært fine, så jeg krysser fingrene for at jeg kan få lov til å komme hjem i dag. Trives ikke med å ligge her, og de lovte å ikke holde meg mer enn nødvendig.

Lykke til med legevisitten :)

Fikk beskjed om at jeg må bli en dag til. Bt er høyt, men urin og blod er fint. Vanskelig å godta at man bare skal være her. Har litt pannehodepine også, men har veldig kort vei til sykehus, og sover så dårlig her!
Noen som har vært borti at de ikke går inn å sjekker modning i det hele tatt? Erfaringer mottas med takk! :) Blir småprovosert av at de skal ha meg inne når de ikke gjør noe annet enn sjekk av bt morgen og kveld samt urin morgen....

Lykke til!! Håper du snart får komme hjem.
Kan jeg spør hvor høyt blodtrykket ditt ligger på? Har litt høyt selv og kjenner jeg sliter veldig med hovedverk for tiden.

så dumt at du må være der når du selv ønsker å komme hjem, har kort vei etc! De ville jo beholde meg i går, men hadde all forståelse for at jeg mener jeg har det best hjemme. Mitt ansvar at jeg velger å reise hjem, liksom....

håper du får komme hjem i morgen da, og at alt er bra!!!

Lykke til!! Håper du snart får komme hjem.
Kan jeg spør hvor høyt blodtrykket ditt ligger på? Har litt høyt selv og kjenner jeg sliter veldig med hovedverk for tiden.
Husker ikke overtrykk, men undertrykket er på 100. Jeg hadde undertrykk på 65 og 70 på de to første kontrollene når jeg ble gravid. Det er vel forskjellen der de ser på slik jeg forstår.

så dumt at du må være der når du selv ønsker å komme hjem, har kort vei etc! De ville jo beholde meg i går, men hadde all forståelse for at jeg mener jeg har det best hjemme. Mitt ansvar at jeg velger å reise hjem, liksom....

håper du får komme hjem i morgen da, og at alt er bra!!!
Legen min sa at "det er jo ikke noe fengsel, men jeg råder deg til å være her." Vanskelig å gå imot en så sterk anbefaling synes jeg faktisk. Må evt møte 3 ganger per dag for å måle bt. Sa jeg skulle tenke på det litt utover dagen.

Husker ikke overtrykk, men undertrykket er på 100. Jeg hadde undertrykk på 65 og 70 på de to første kontrollene når jeg ble gravid. Det er vel forskjellen der de ser på slik jeg forstår.

Jm sa til meg at 140/90 er høyt for gravide. 120-130/60-70 er vanlig å fint bt om jeg ikke husker feil ;)

Legen min sa at "det er jo ikke noe fengsel, men jeg råder deg til å være her." Vanskelig å gå imot en så sterk anbefaling synes jeg faktisk. Må evt møte 3 ganger per dag for å måle bt. Sa jeg skulle tenke på det litt utover dagen.

Det forstår jeg:-) tror jeg også hadde blitt, da. Du kan ikke være der på dagen da, og reise hjem for å sove i egen seng? Vet bare med meg selv hvor mye bedre jeg slapper av hjemme på natta...

Jm sa til meg at 140/90 er høyt for gravide. 120-130/60-70 er vanlig å fint bt om jeg ikke husker feil ;)

Ja, så da ligger det over det som er høyt. Var det du mente nå eller mente du å qoute hun m spm?

Back
Topp