Minisjansen
Glad i forumet
Ting vi bør være obs på som gravide både av fin og dyster art…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og pigmentflekker så husk solkrem!Vær obs på at vi som gravide blir lettere solbrun, men også lettere solbrent… Ikke at det er en stor utfordring på Vestlandet akkurat nå, men…
Trenger ikke starte før uke 36 ser det ut som.Interessant og kan vel ikke skade å innta dersom man ikke er for kvalm da:
Nei. Jeg var veldig kvalm i 3. trimester med dattera mi og i tillegg fikk jeg halsbrann av det meste… Hadde nok ikke greid det med henne, men med sønnen min hadde det gått bra.Trenger ikke starte før uke 36 ser det ut som.
Kommer nok ikke til uke 36, så får satse på de tre første mnd etterpå…Nei. Jeg var veldig kvalm i 3. trimester med dattera mi og i tillegg fikk jeg halsbrann av det meste… Hadde nok ikke greid det med henne, men med sønnen min hadde det gått bra.
Håper for degKommer nok ikke til uke 36, så får satse på de tre første mnd etterpå…
I dag føler jeg meg veldig fin og kvalmen har trykka på pauseknappen for en gang skyld. Har spist lite i det siste og i dag frista favoritten pokébowl. Jeg tenkte at røkt laks var lurt, siden vi ikke kan spise rålaks. Hva i alle dager har jeg gjort nå..? Har jo lest denne tidligere, men glemte det heeelt ut. Hvordan kan jeg være så dum. STRESSA!!
Det partiet det gjelder er trukket tilbake for lenge siden, så går nok helt fintI dag føler jeg meg veldig fin og kvalmen har trykka på pauseknappen for en gang skyld. Har spist lite i det siste og i dag frista favoritten pokébowl. Jeg tenkte at røkt laks var lurt, siden vi ikke kan spise rålaks. Hva i alle dager har jeg gjort nå..? Har jo lest denne tidligere, men glemte det heeelt ut. Hvordan kan jeg være så dum. STRESSA!!
Tenkte tanken etterpå. FjohDet partiet det gjelder er trukket tilbake for lenge siden, så går nok helt fint