Obs. Mulig kidnapper på ferde igjen!

Godhjerta

Glad i forumet
Jeg leste dette nettopp på facebook, og ble litt skremt. 

Obs alle med små barn i Krokstadelva-området:
En mann i en lys/sølv bil , muligens toyota, prøvde å lokke med barn inn i bilen i Bedehusgata. Han har lokket med godteri.
Saken er meldt til politiet.
Pass på barna dine, og del dette så flest mulig får vite det. La oss få en stopp så barna er trygge!

Må visst poste for å se svar

Jeg har også lagt merke til at det har vært mye av dette i det siste. 
Det er ille uansett, enten at det er mye fælt som skjer, eller at folk legger ut falske advarsler/etterlysninger. 

Faen ta at det ikke skal gå an å sende ut ungene sine en gang på grunn av sånne syke jævler...

Helt grusomt at man ikke skal kunne sende barna sine trygt til skolen engang... syke ...... (for stygt til å si)
Det avgjør saken; jeg blir hjemmeværende enda ett år, for å følge min sønn til/fra skolen. 

Det er ikke lenge siden det stod om hunde kidnapperene i avisa heller.
Kan ikke finne igjen artikkelen nå, men de kidnapper hunder for å bruke de til å trene opp kamp hundene sine. Ikke er fin død for en snill familie hund :´(

Syntes det er helt forferdelig at man ikke kan ha barna ute å leke i nabolaget eller hunden i hundegården fordi da kommer det noen syke jævler å tar de! Helt utrolig at det går ann!

Samme greia her, men at det sto i avisa ..
Skremmende =/

super-prøver skrev:
Det er ikke lenge siden det stod om hunde kidnapperene i avisa heller.
Kan ikke finne igjen artikkelen nå, men de kidnapper hunder for å bruke de til å trene opp kamp hundene sine. Ikke er fin død for en snill familie hund :´(

Syntes det er helt forferdelig at man ikke kan ha barna ute å leke i nabolaget eller hunden i hundegården fordi da kommer det noen syke jævler å tar de! Helt utrolig at det går ann!

Det er så sykt, det er så sykt, det er så sykt... Jeg finner ikke dekkende ord.
Men helt tydelig at verden har blitt forandret. Man må passe godt på barna, dyra og hverandre. 
Heller være overbeskyttende.

Back
Topp