Obs. mulig ekkelt bilde for noen. Hva er dette forno?

Helleoglykke

Flørter med forumet
Jeg er 12dpo, har bare hatt negative tester til nå. Men i dag kom dette da jeg tørket meg. Det er ennå to dager til ikm. Er det mulig at det er en festeblødning? Tr kommer alltid på dagen og kommer som "flomblødning" med det samme..IMG_2673.PNGIMG_2670.jpg

Det kan være det, eller så har du spotting av andre grunner. Jeg har også plutselig fått spotting en syklus, selv om jeg ikke vanligvis hadde det.

Du får ta en ny test om et par dager, hvis ikke får blødning. :)

Jeg synes det ser ut som starten av en menstrasjon egentlig, eller litt sånn spotting før det setter skikkelig igang. Men er det festeblødning, så har antageligvis eggløsning vært senere enn antatt.

Jeg er forvirra… testet i dag tidlig og fikk svak positiv strek, men nå kom mensen.

Hvis du fortsetter å få to streker så kan det være at du bare blør litt i starten av svangerskapet. Men om du får ordentlig mensblødning så kan det ha vært en kjemisk spontanabort(veldig tidlig spontanabort), eller en falsk positiv strek.

Hvis du fortsetter å få to streker så kan det være at du bare blør litt i starten av svangerskapet. Men om du får ordentlig mensblødning så kan det ha vært en kjemisk spontanabort(veldig tidlig spontanabort), eller en falsk positiv strek.
Jeg går på blodfortynnende så blør en del uansett hvilken blødning.. så krysser fingrene for flere positive tester

Back
Topp