Obs, jeg gjorde ikke det.............

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Jeg kom løpende inn på SFO 5 minutter før de stengte med babyen i bilsetet i den ene hånden for å hente eldste.
Hun som jobber på SFO kom bort til meg, og pekte på genseren min, og det hang BH'n utenfor etter forrige amming. Hadde husket å pakke inn puppen i BH'n, men ikke BH'n inn i genseren :oops:
OBS!!!!!!!

Andre med obs-historier.
Alltid morsomt å lese hva folk har klart å gjøre :P

Haha :) En smule stresset ja? :P

Hahaha fantastisk.

Jeg hadde revet opp buksen min engang, oppdaget det midt inne på rema. Den hadde revnet nesten på hele ene siden bak.! Ikke gøy.

Haha. Syns jeg ser deg:hilarious:

Hahaha.. Syns jeg ser deg;)

Måtte amme lillebror i bilen rett før jeg skulle inn på senteret. Mens jeg ammet gjorde han seg ut, så måtte skifte. Alt skjedde i førersetet i bilen med babyen på fanget. Da jeg var ferdig å skifte bleie ser jeg at puppen henger ut fremdeles utenfor genseren, fullstendig blottet, og flere folk hadde gått forbi... Jaja...

Min OBS skjedde for bare et par uker siden.. Har hyperemesis og kaster rimelig lett opp :P Var på Rimi med snuppa før barnehagen (hun er 6 år), og da vi kom inn i butikken hadde noen knust en ølflaske. Ble så SINNSYKT kvalm at jeg løp ut, men rakk ikke lenger enn inngangen. Spøy som en julegris... Tok snuppa i armen og småløp videre :o Vet jeg burde sagt noe, tilbudt å vaske eller noe, men fikk panikk!!!!! Og snuppa sier: "Mamma.. Det DER var flaut det!" Haha

Og det stopper ikke der... Et par dager etter spøy jeg på en annen butikk også. Da vasket jeg faktisk etter meg. Kan snart ikke handle noen steder :P

Åpna døra med eine puppen hengande ute, hadde nettopp amma og gløymt å pakke den inn igjen. Forstod ikkje kvifor den stakkars mannen som skulle levere blomster til meg såg så flau ut, og nærmast kasta blomstrane til meg;)
Berre for sikkerhetsskuld kom det sjølvsagt også ein nabo forbi, som humra godt for seg sjølv;)

Jeg åpna døra da det ringte på og hadde helt glemt å kneppe opp genseren. Var en kompis av samboeren som sto i døra. Litt flaut, men jeg var helt i ammetåka med nyfødt baby:)

Jeg DAUER ;) takk for en god latter ;)

Back
Topp