Obs,jeg er gravid

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
På tlc no:-)

Synes det er ytterst fascinerende!! Det er sikkert fler enn vi tror som går igjennom svangerskap uten symptomer.. Jeg hadde vært happy om jeg hadde hatt litt mindre =P Her stikker og verker det som bare det =P

Jeg kan godt tro på det, MEN jeg mener det MÅ være en viss grad av psykisk fortrenging med i bildet! Enten det eller en nervefeil i hele torsoen!:p En baby på 3 kg som ikke er alvorlig syk VIL lage noen form for bevegelse der inne i løpet av svangerskapet! Og man forveksler ikke babyspark og luftsmerter i 7.måned! Ei nær venninne av svigerinna mi fødte uten å vite at hun var gravid. Hun la fryktelig mye på seg på en kort periode, hun forandret seg helt. Venninnene hennes sa til og med til henne "er du sikker på at du ikke er gravid" men nei! Hun nekta for at hun skulle være gravid! Men det var hun altså!

Det som nesten er enda rarere er at mange av disse oops-jentene går til legen med sine plager, UTEN at LEGEN skjønner at de er gravid!! Min lege spør meg om jeg er gravid nesten uansett hva som feiler meg! Doktor jeg har så vondt i halsen! Jasså, er du sikker på at du ikke er gravid?! Haha:p

Back
Topp