Obs! Hoppa IKKE av i svingen

KML

Glad i forumet
Marsboere 2020
Da har vi karantene i to mnd etter en eviglang prosess med SA og MA og dårlig oppfølgning og utskrapning. Litt av en vinter må en si! Vi skal da ikke prøve på en ny før etter neste mensen. Men vi klarte ikke å hoppe av i svingen sist, å jeg var litt usikker på om jeg hadde EL nå. Så jeg tok en EL-test å den ser positiv ut...
Enn hvis vi blir gravid nå!! Enn hvis vi klare å holde på spiren denne gangen! Dette er alt for spennede!
 

Vedlegg

  • 71BACD8A-CC35-41F9-8605-8CB562F9B350.jpeg
    71BACD8A-CC35-41F9-8605-8CB562F9B350.jpeg
    20,9 KB · Visninger: 131
Jeg har vel ett spennende svar der. Hehe. Vi skulle ikke ha flere barn på en stund og hoppet av i svingen( som faktisk fungere her) siden jeg ikke tåler så mange prevensjoner og ga opp litt. En hel dag og natt i desember hadde vi barnevakt på våre to barn, og det å hoppe av gikk tydeligvis ikke. Siden min el er tidlig og ustabil så tenkte jeg at vi bomma uansett. Men jeg er 25+6 uker på vei og satt med positiv test på nyttårsaften. Jeg har aldri mistet så får ikke sagt noe på det. Men fort gjort å plutselig bli gravid når det ikke er meningen. Prøvde i nesten 1 år med de to andre.
 
Når jeg ble gravid etter tre år med prøving var et av mine første clues på at jeg endelig var gravid at jeg fikk positiv el-test selvom jeg ikke hadde eggløsning :) Så det er meget mulig du nå er gravid!
 
Når jeg ble gravid etter tre år med prøving var et av mine første clues på at jeg endelig var gravid at jeg fikk positiv el-test selvom jeg ikke hadde eggløsning :) Så det er meget mulig du nå er gravid!

Nei d er jeg nok ikke, har en syklus på 22-24 dager å hadde mensen for 12 dager siden. Hadde først sex for 2dager siden. Men d blir spennende å se i ukene som kommer.
 
Jeg har vel ett spennende svar der. Hehe. Vi skulle ikke ha flere barn på en stund og hoppet av i svingen( som faktisk fungere her) siden jeg ikke tåler så mange prevensjoner og ga opp litt. En hel dag og natt i desember hadde vi barnevakt på våre to barn, og det å hoppe av gikk tydeligvis ikke. Siden min el er tidlig og ustabil så tenkte jeg at vi bomma uansett. Men jeg er 25+6 uker på vei og satt med positiv test på nyttårsaften. Jeg har aldri mistet så får ikke sagt noe på det. Men fort gjort å plutselig bli gravid når det ikke er meningen. Prøvde i nesten 1 år med de to andre.

Vi har denne prøveperioden mista to ganger å vi har holdt på i snart 1år. Har å en kort syklus å litt hipp som happ med eggløsning. Men vi blir fort gravide men holder ikke på spiren. Siste rekord var nesten 8 uker. Høre at d er flere som blir gravide når de liksom ikke skal eller kan, kroppen slapper sikkert mere av når d underliggende stresset ikke er der. Vi får se, jeg trodde at EL var over å at d ikke betydde så mye at vi ikke hoppa av i svingen. Men ser når at jeg har EL :) :)
 
Back
Topp