Obs emmaljunga vogner

lan77

Elsker forumet
Bare et lite tips:mange butikker tar bare inn noen utstillingsvogner. Derfor kan det være litt ventetid på vogna som må bestilles. Da jeg kjøpte vogn i 2010 hadde Emma produksjonsuker for hver farge....

Det stemmer ja, husker det når du sier det. De har produksjonsstans på sommeren og så starter de med å produsere en og en farge. Men det er ikke sikkert det er noe problem bortsett fra at det kanskje kan bli dårlig utvalg mot sommeren? Jeg vet ikke, for sist fikk jeg novemberbarn så da bestilte jeg vogn rett over sommeren.

Bare så i gen tror at det bare er å gå i butikken for så å ta med vogna hjem. Vi ventet på vogna i 2 mnd, og trollet kom 4 uker før tiden, hadde faktisk bare hatt vogna i hus noen uker :-)

Bare så i gen tror at det bare er å gå i butikken for så å ta med vogna hjem. Vi ventet på vogna i 2 mnd, og trollet kom 4 uker før tiden, hadde faktisk bare hatt vogna i hus noen uker :)

Dette er veldig praktisk å vite! Tusen takk for info!

snakket med ei jeg kjenner som jobber i barneutstyrsbutikk og hun sa det samme - så vi skal se på vogn den dagen vi skal på UL og bestemme oss helt 100% og bestille over jul :)

Back
Topp