jabbadabbaduuu!
Elsker forumet
Mange som prøver og lure folk innpå der nå[:o] Mannen min skal selge x-boks`en sin og fikk en en mail som skrurret!
Takk for svar.Er Reed Larkin etter navn, jeg er en lege her i Norge, men jeg er for øyeblikket i Leeds (Storbritannia).Jeg var nylig overføring her.Dette er min første gang for å kjøpe noe på denne måten, og jeg håper å ha en god opplevelse.Jeg kjøper varen for forloveden .who arbeider for tiden på hennes forskningsprosjekt i Nigeria Vest-Afrika.Jeg presenterer dette som en overraskelse gave på hennes birthday.so jeg vil ha det pakket riktig.Jeg tilbyr Kr 1600 for vare og Kr 800 for fraktkostnader til vest-Africa.Due til den høye prisen for levering for noen kurerer, jeg foreslår at du bruker Posten air mail eller Express (FedEx) som det er relativt billigere.Jeg kan bare betale via PayPal eller Bank transfer.if du har ikke en paypal-konto-konto kan du enkelt sette opp en eller du komme tilbake til meg med din full Bank details.if prisen er i orden, komme tilbake til meg med dine betalingsdetaljer slik at jeg kan gjøre overføringen så snart som mulig
BRA DEN OVERSETTEREN[:D]