Oblivion blir mamma!

Oblivion

Glad i forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Da fikk jeg omsider logget meg inn på siden og deltatt i forumet! :)

Er 20 år gammel og venter mitt første barn 23. mars :) Bor i et søtt, lite hus med mannen i mitt liv, som uten tvil kommer til å bli en fantastisk far til den vesle jenta vår :Heartred

Har hatt et ukomplisert og fint svangerskap hittil, så og si ingen kvalme. De siste ukene har jeg dog vært plaget med bekkenløsning, så er nå 100% sykmeldt. Jenta i magen vokser seg sterk og fin, og vi gleder oss sånn til å møte henne! Jeg tror hun kommer en god stund før termin, barnefar mener hun kommer 25. mars. Mamma tipper 1. april!
 
Last edited:
Hei på deg, og så spennende :) Jeg var også 20 når vi fikk nr 1.. Masse nytt å se fram til :D
 
Hei på deg, og så spennende :) Jeg var også 20 når vi fikk nr 1.. Masse nytt å se fram til :D
Heihei! :D Vi gleder oss sånn :) Livet kommer aldri til å bli som før, og det er jeg bare glad for - for det har ikke gitt meg stort så langt ;) Hun er virkelig en gave!
 
Liten oppdatering! 30 uker i dag, herremin som tiden flyr... :eek: I går ba jeg venninna mi på middag, lagde lasagne - hennes favoritt :) Hun har hatt det fryktelig tungt i det siste etter brudd med samboeren på nyttårsaften, så det føltes godt å gi henne litt ekstra omsorg <3

Lillemor i magen er helt tullerusk, i dag har hun vært aktiv så det holder! Full av sprell og kraftige spark, og hun har snudd retning 3-4 ganger. Heldigvis kjennes det ut til at hun er rolig om natta, så er spent på døgnrytmen hennes når hun kommer ut :)

I dag har jeg planer om å bake boller, sist jeg lagde ble det kjempesuksess! Aldri vært særlig kompis med gjærbakst, men aldri har jeg lagd så fin deig! Håper det går like bra denne gangen, og så har jeg lært fra forrige gang at de gjerne kunne ha vært enda mindre stekt. Namnam, gleder meg! :)
 
9 uker og 5 dager igjen til termin. Det begynner å gå opp for meg nå at det faktisk ikke er lenge til jeg får holde barnet mitt i armene! Mamma forstår ikke hvorfor jeg er stressa med å få alt det nødvendige i hus, "du skal jo ikke ha før i mars!", men når en tenker etter så er termindatoen nesten skremmende nære! 9 uker går FORT!

I går skrev jeg en lang tekst for meg selv om hvilken mamma jeg ønsker å være. Jeg synes jeg har vært "heldig" som har lært hvilken mor jeg ikke skal være, da min mor har behandlet meg dårlig til tider i oppveksten. Likevel gikk det opp noen lys for meg idet jeg skrev teksten, som at mamma ikke alltid var kjempedum. Men det er spesielt én ting jeg har savnet i forholdet mellom meg og henne, og det er forståelse, ydmykhet og ærlighet. De gangene hun har provosert og trakassert meg med vilje og ledd av meg mens jeg har grått er ikke oppdragelse, men en del av hennes personlighet.


Planen for i dag er enda en middagsdate med venninna mi! Samboer kommer hjem senere på kvelden, så det passet bra å be inn noen på middag så jeg slipper å spise alene(da hender det ofte at jeg ikke spiser noe i det hele tatt). Dagen i dag startet egentlig med et dritthumør og manglende lyst til å gjøre noe som helst, men nå gleder jeg meg bare til å spise middag og kose meg med venninnebesøk! :)
 
Back
Topp