Jeg, og sambo har gått på UiO, og det var lite tilpasset oss med små barn....
Husker jeg tok kontakt en gang, for å spørre om akkurat det, og da fikk jeg til svar at de ikke hadde så mye rutiner rundt det, at det var på en måte vårt problem.
Husker det gikk greit da vi fikk legeattest, sykemelding en gang vi hadde sykt barn.
Men en annen gang måtte jeg ha ho med, for å framføre en ting!
En gang vi skulle på tur, utover dagen, spurte jeg om det gikk greit å ha ho med, og om det gikk fint med vogn.
Joda, det skulle går bra. Med vogn også!
Men; det var kronglete steder for en vogn, måtte bære vognen så og si hele turen, og til slutt ble det så ille, så det var bare å reise hjem igjen... [:'(]
Så blandede føleslser og opplevelser rundt dette.
Har du sykemelding må det jo godtas, problemet er bare når det gjelder framføringer, gruppearbeid o.l. Da tas man ikke mye hensyn til, for leverer du ikke, består du ikke.
Mulig det har endret seg, jeg skal iallfall begynne på Høgskole istedet, der er det mer opplegg for de med barn!
skal f.eks være en leirskole tur, og da jeg spurte hvordan det skal gå for oss med barn, fikk jeg et positivt svar tilbale:
vi har eget opplegg for de med barn, så dere kan være med på deler av turen, men også få dra hjem, evt ha med barna. [:)]
DET er å ta hensyn det! [:)]