Obduksjonsrapport klar!

NALA85

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
I morra skal vi inn og høre hva som gikk galt med svangerskapet vårt i uke 20+2 for 6 mnd siden. Det har vært 6 lange mnd og i morra er dagen der. Jeg gruer meg noe heilt sjukt! Aner ikke hvorfor men sitter med en stor klump i halsen....

Er redd for at jeg komme til og bli sint der inne, for vi er blitt veldig dårlig fulgt opp...
Måtte ringe og purre på rapporten, og når di ringte meg opp igjen sa hun den var klar, gudene vet hvor lenge den har gjort det!
Så spurte hun meg om jeg var blitt gravid igjen, eller om vi holdt på med nytt forsøk for jeg burde bli fulgt opp tettere. Og kunne ikke si noe mer utover det enn at det handlet om fostervannet...
 
Huff ja den timen der er grusom uansett, og timene(dagene) før timen er super mye tanker som kommer❤️ Uansett om du blir sint eller gråter så ja la de følelsene komme på timen og si hva du mener❤️ Det er virkelig lov! Jeg kjeftet de ned, er vel en av grunnene de forandret litt på sykehuset her også. For neste som mistet fikk virkelig alt det jeg trengte(og ja bra er det), for de har mulighet til å yte mer enn de gjør noen ganger.

vil uansett svar ønske deg masse lykke til❤️ Det gjør vondt uansett hva man får vite på timen, men bw om utskrift for er ikke alltid man husker det de sier i sånne timer❤️

og ja at du har klump i halsen er så normalt, jeg sov ikke natten før timen. Og hylgrein i venterommet. Så uansett reaksjon er helt normalt❤️❤️❤️
 
Tusen takk for det ❤️
Noe har gått galt, men om det er min feil det er jeg spent på. Kommer til og sitte igjen med en skikkelig skyldfølelse...
 
Tusen takk for det ❤️
Noe har gått galt, men om det er min feil det er jeg spent på. Kommer til og sitte igjen med en skikkelig skyldfølelse...
Uansett så sitter man med skyldfølelse, jeg fikk ingen årsak og de beviste at det ikke var min skyld alikevell kommer den, så det er normalt. Men er ikke din skyld❤️ Jeg fant årsak på årsak som jeg kunne ha gjort selv om de sa det ikke var det. Men tenk om jeg bøyde meg feil eller spise salat med jord, tenk om sv.diabetesen min gjorde det. Etc. Så uansett årsak så er det IKKE din feil, snakk masse om det så du tilslutt forstår det, for det er normalt og tru og føle❤️
 
Uansett så sitter man med skyldfølelse, jeg fikk ingen årsak og de beviste at det ikke var min skyld alikevell kommer den, så det er normalt. Men er ikke din skyld❤️ Jeg fant årsak på årsak som jeg kunne ha gjort selv om de sa det ikke var det. Men tenk om jeg bøyde meg feil eller spise salat med jord, tenk om sv.diabetesen min gjorde det. Etc. Så uansett årsak så er det IKKE din feil, snakk masse om det så du tilslutt forstår det, for det er normalt og tru og føle❤️

Takk for gode ord ❤️
 
Hvordan gikk det ? vi venter selv på svar på vår, både gruer og gleder meg.
 
Det gikk veldig fint med oss i går :)
All bitterhet ble svelget når jeg så hvem som skulle ha samtale med oss, det var samme dama som jeg var inne til oul når vi såg at forstervannet var borte i uke 20!
Ho er direkte og nesten litt brutal, men det er sånn jeg liker det!
Viktig at di sier som det er når di ser noe enn og gå rundt grøten og skåne oss for og si det på den måten!
Men vi hadde en god god samtale og fikk spurt om alt vi lurte på. Og videre med nytt svangerskap osv :)
Det som skjedde med meg var rett og slett morkakesvikt :(
Ikke noe jeg kunne forhindret, men ved neste svangerskap må jeg gå på blodfortynnende for at dette ikke skal skje igjen!
Alt ellers med lille frøkna var perfekt, men morkaka var ikke det!
 
Så godt dere fikk svar. Jeg mista i første svangerskap pga morkakesvikt, i uke 24. Har deretter hatt to vellykka svangerskap, med blodfortynnende. :)
 
God klem ❤️❤️
 
Så godt dere fikk svar. Jeg mista i første svangerskap pga morkakesvikt, i uke 24. Har deretter hatt to vellykka svangerskap, med blodfortynnende. :)

Ja det var godt og få et svar, og det syns legen også. Ho sa at det var sjeldent at di som mister får et svar på hva som har skjedd.
Og nå når vi vet hva som er skjedd, så få vi hjelp også :)
Godt og høre at du har hatt 2 vellykka svangerskap etterpå <3
 
Back
Topp