Obduksjon

Synne89

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Vi mistet vår lille baby onsdag forrige uke, da var jeg 15+6. Vi har bedt om obduksjon av fosteret pga vi ønsker å vite hva som skjedde. Er det noen som har vært igjennom det samme? Hvor lang tid tok det før dere ble innkalt til samtale? Fikk dere vite kjønnet?
 
Vi mistet på slutt av desember uke 20. Det tok 4 måneder for å få svar på obduksjon (Haukeland ) - ingen ting galt men babyen kun uflaks .
Sender deg en stor klem !
 
Mistet i uke 18, tok 3,5 mnd. å vente på ettersamtale, dette var også på Haukeland. Her fant de ut det skjedde pga. hjertefeil, og vi fikk vite kjønnet ja.
 
Dette er også Haukeland. Så forhåpentligvis vet vi noe i løpet av høsten.
 
Mistet i uke 18. Såg tydelig kjønnet. Fikk ikke obduksjon da det ikke var vanlig prosedyre ved sykehuset.
 
Mista uke 20, 17. Juni. Skal ha ettersamtale og obduksjonsrapport 15. August. St. Olavs hospital, Trondheim.

Kondolerer for tapet ditt ❤
 
Fikk svar fra obduksjon etter to uker i forbindelse med ettersamtale på sykehuset. Men de fant ikke noe galt med gutten vår, bortsett fra at han var estimert til 13uker gammel og jeg var i uke 17,5 da jeg aborterte.
 
Mistet gutten min i uke 21. Hadde ettersamtale på telefon ca 1 mnd etter. Fikk da svar på fostervannsprøven og en måned etter ringte de meg ang obuksjon som da viste det samme.. kondolerer! ❤️❤️❤️
 
Vi mistet vår lille baby onsdag forrige uke, da var jeg 15+6. Vi har bedt om obduksjon av fosteret pga vi ønsker å vite hva som skjedde. Er det noen som har vært igjennom det samme? Hvor lang tid tok det før dere ble innkalt til samtale? Fikk dere vite kjønnet?
Ja, jeg har dessverre vært igjennom det. Ble innkalt til samtale etter 3 mnd. Og alle svarene var ikke kommet enda. Men legen ringte hver gang det kom et nytt svar, både før og etter samtalen. Vi fikk svar på hvilket kjønn. Det var tøft. Og vi fikk vite hvorfor hun døde, det var også tøft. Men ville ikke vært foruten de svarene.

Sender deg en klem :)
 
Ja, jeg har dessverre vært igjennom det. Ble innkalt til samtale etter 3 mnd. Og alle svarene var ikke kommet enda. Men legen ringte hver gang det kom et nytt svar, både før og etter samtalen. Vi fikk svar på hvilket kjønn. Det var tøft. Og vi fikk vite hvorfor hun døde, det var også tøft. Men ville ikke vært foruten de svarene.

Sender deg en klem :)

Var det fastlegen som gjorde? Hvem innkaller til samtale? Blir nok tøft. Er 2 mnd siden i dag. Det går bedre men fortsatt tunge dager:-(

Gir en klem tilbake♡
 
Var det fastlegen som gjorde? Hvem innkaller til samtale? Blir nok tøft. Er 2 mnd siden i dag. Det går bedre men fortsatt tunge dager:-(

Gir en klem tilbake♡
Nei, det var overlege i gynekologi på sykehuset som gjorde det. Fastlegen gjorde ingenting...

Jeg hadde ringt å hørt/purret.

<3
 
Back
Topp