O yes! Denne dagen skal nytes!

TheLady

Flørter med forumet
I dag har jeg vært å fått akupunktur pga den intense kvalmen og oppkast, og det ser jammen meg ut til å skikkelig god effekt! Ikke har jeg vært svimmel og nesten ikke kvalm! :) Jeg har til og med vært på jobb igjen idag, deilig! Så jeg kan virkelig anbefale dere som er kvalme til å hvertfall prøve å se om det har effekt på dere! Håååper bare dette holder seg slik.... Skal inn igjen på onsdag bare for sikkerhetsskyld... ;)

Frøken Muffin skrev:
Så deilig!!! Nyyyt det

Fikk du stikket under tunga eller?
Ho som tok på meg sa at det var det mest effektive mot svangerskaps kvalme og stakk under tunga. Er bare et stikk i en blodåre, gjorde ikke vondt når ho brukte en veldig tynn nål.En hos henne fikk stikk under tunga over 3 ganger og var ikke kvalm resten av svangerskapet :)

Stikk i tunga!! Wæææ! Kanskje det er det jeg skal på onsdag.... Jeg fikk en nål ved hver underarm, en nål ved siden av hvert kne, og en nål på hver fot. Han sa at noen trengte kun en behandling, andre to eller flere, og hos noen hjalp det ikke i det hele tatt.

Jøss de gjør forskjellig alle sammen hehe
Jeg fikk nede på leggen men det var for å "forberede" kroppen til å ta i mot den lille spiren som ho kalte det og sa at det mest effektive mot kvalmen var et stikk i en blodåre under tunga.. hadde noe med å distrahere kroppen og gjør at kroppen tror at den må bruke energien på å fikse det hullet som den tror er mye større og kvalmen slipper taket.. men men.. jeg var så dårlig at jeg orket ikke dra dit flere ganger og havnet på sykehuset noen dager senere :p

Back
Topp