O store strikkeguruer..

Heldigst

Elsker forumet
Septemberlykke 2021
Februarbarna 2023
Altså.  Har lovet meg selv at jeg skulle lære å strikke, noe jeg overhodet ikke kan, og har nå klart det kunststykket å strikke en lang remse som skal bli til en firkanttøffel etter hvert.  Så langt alt vel.  Men så kommer problemet.  Hvordan i alle dager avslutter jeg arbeidet?  Slik at jeg få den lange remsa bort fra pinnen om dere skjønner... 
Ja jeg er en skikkelig amatør på dette her, men det kommer seg forhåpentligvis etter hvert..[8D]

du begynenr på ny omgang,så strikker du to masker sammen,ogs trikker ut pinnen,så detsamme igjen go igjen til du har strikket opp alle masker. ) sitter du igjen med en,klipp av tråden og dra den gjennom masken. :)

Hmm.. men vil jeg ikke sitte igjen med liksom en spiss da, istedetfor en rett linje hvis du skjønner..  ?

ORIGINAL: *snulle*

Hmm.. men vil jeg ikke sitte igjen med liksom en spiss da, istedetfor en rett linje hvis du skjønner..  ?

om du strikker sammen to og to hele pinnen med en gang ja. men tar du det gradvis blir det ikke så gale.det vil uansett bli bra når det sys sammen,trust me,har strikket noen sånne tøffler nå. :)

du kan også strikke to og to osv. pinnen ut med en gang,og den siste du strikker,setter du tilbake på pinnen og strikker på nytt,for å forhindre spiss sier mamma.

ORIGINAL: ohBaby!

ORIGINAL: *snulle*

om du strikker sammen to og to hele pinnen med en gang ja. men tar du det gradvis blir det ikke så gale.det vil uansett bli bra når det sys sammen,trust me,har strikket noen sånne tøffler nå. :)

du kan også strikke to og to osv. pinnen ut med en gang,og den siste du strikker,setter du tilbake på pinnen og strikker på nytt,for å forhindre spiss sier mamma.
Jippi, jeg fikk det til!! Takketakk![:)]  Fant bildeserie på nett som jeg forstod sammen med forklaringa di.