O store strikkeguruer..

Heldigst

Elsker forumet
Septemberlykke 2021
Februarbarna 2023
Altså.  Har lovet meg selv at jeg skulle lære å strikke, noe jeg overhodet ikke kan, og har nå klart det kunststykket å strikke en lang remse som skal bli til en firkanttøffel etter hvert.  Så langt alt vel.  Men så kommer problemet.  Hvordan i alle dager avslutter jeg arbeidet?  Slik at jeg få den lange remsa bort fra pinnen om dere skjønner... 
Ja jeg er en skikkelig amatør på dette her, men det kommer seg forhåpentligvis etter hvert..[8D]

du begynenr på ny omgang,så strikker du to masker sammen,ogs trikker ut pinnen,så detsamme igjen go igjen til du har strikket opp alle masker. ) sitter du igjen med en,klipp av tråden og dra den gjennom masken. :)

Hmm.. men vil jeg ikke sitte igjen med liksom en spiss da, istedetfor en rett linje hvis du skjønner..  ?

ORIGINAL: *snulle*

Hmm.. men vil jeg ikke sitte igjen med liksom en spiss da, istedetfor en rett linje hvis du skjønner..  ?

om du strikker sammen to og to hele pinnen med en gang ja. men tar du det gradvis blir det ikke så gale.det vil uansett bli bra når det sys sammen,trust me,har strikket noen sånne tøffler nå. :)

du kan også strikke to og to osv. pinnen ut med en gang,og den siste du strikker,setter du tilbake på pinnen og strikker på nytt,for å forhindre spiss sier mamma.

ORIGINAL: ohBaby!

ORIGINAL: *snulle*

om du strikker sammen to og to hele pinnen med en gang ja. men tar du det gradvis blir det ikke så gale.det vil uansett bli bra når det sys sammen,trust me,har strikket noen sånne tøffler nå. :)

du kan også strikke to og to osv. pinnen ut med en gang,og den siste du strikker,setter du tilbake på pinnen og strikker på nytt,for å forhindre spiss sier mamma.
Jippi, jeg fikk det til!! Takketakk![:)]  Fant bildeserie på nett som jeg forstod sammen med forklaringa di.

Om du strikker to masker, så drar du over den første du strikka over den andre. Da har du bare igjen en maske på høyre strikkepinne, strikk så over en maske til og gjør det samme til du sitter igjen med en maske.. Dra tråden gjennom den siste masken og dra, da har du avsluttet en rett linje[:)]

Ohhhh, håper du skjønte[8D]

jaaa,var jo det jegeeengetlig mente da,alltid ta tilbake den ene ja. off,jeg er crap på å forklare..
ORIGINAL: Cowgirl86

Om du strikker to masker, så drar du over den første du strikka over den andre. Da har du bare igjen en maske på høyre strikkepinne, strikk så over en maske til og gjør det samme til du sitter igjen med en maske.. Dra tråden gjennom den siste masken og dra, da har du avsluttet en rett linje[:)]

ORIGINAL: ohBaby!

jaaa,var jo det jegeeengetlig mente da,alltid ta tilbake den ene ja. off,jeg er crap på å forklare..
ORIGINAL: Cowgirl86

søk på youtube , der fikk jeg hjelp [:D]

Back
Topp