O store lørdagstråd... 21.08.10

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Jepp, og da ønsker jeg dere alle en fortreffelig lørdag!!!!!!!!!![:D][:D][:D]

God morgen! [:)]

Åh, sambo er verdens mest irriterende person å dele seng med når han ikke får sove! [&:] Jeg er TRØØØØØTT!!!!

Drar til Trondheim om ca 45 min. Sambo skal sykle Markathrilleren i dag, så han må møte opp kl 9. Jeg og kidsa henger vel hos Destiny85 i mens... [:)]

Ha en finfin lørdag dere! [:)]

Flott da! Når vi skal på telttur er det pissvær!
Men ut på tur skal vi, får ha bilen i nærheten sånn at vi kan flykte hjem om det blir for gæli..

Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær[8D] Du får reise vestover, her har vi fint vær[:D]

Hehehe... lykke til WZ!!![:D][:D]Ja finere vær her[;)]

Skrållan: hehe... ørepropper??[8D]

Nå har jeg vært og hentet mini som hadde kost seg masse hos mormor!!![:D][:D] Han skal snart i bursdagsbesøk, og jeg har INGEN planer for dagen annet enn å poste et brev!![:D][:D] får se hva som skjer og ta det deretter[:)]

Humøret er hakket bedre i dag[:)] Vi skal snart på besøk hos vennepar som har fått bebbis forrige helg. Nicholas synes dette er super stas. Ellers har vi ingen planer. Gubben sier at han kanskje skal ut i kveld, men vi får se. I såfall blir jeg hjemme og sløver foran tv'en med godis.

3 nye visninger i morgen, og trening i morgen[:)][:)]

Nicholas er ute og leker, gubben snakker i telefon så hva skal jeg gjøre da?

Vi har polert den ene bilen i dag da snakker vi flinke el[:)][:)]

Nå skulle vi egentlig ha sittet på Kreta og kost oss i varmen..... Dumme kne![:@]

ORIGINAL: McBaby

Nå skulle vi egentlig ha sittet på Kreta og kost oss i varmen..... Dumme kne![:@]

Men du sitter jo her med oss[:D] Eller meg da

Delia: Jeg HAR jo ørepropper, gidder jo ikke å høre på Darth Vader på andre siden av senga! [8D] (Han har cpap mot snorking, hehe). Men når han er våken, så ligger han og kaster seg fra side til side, er skikkelig urolig. Hele senga skvulper jo!

Vi er hjemme, og jeg er sliiiiiiten. Sambo overlevde sykkelrittet, til tross for litt knall og fall. Jeg har kosa meg sammen med Destiny og ungene, også har Ida fått seg verdens mest kule bukse fra Barnas hus [:)]
Nå roper senga på meg i det fjerne, hører jeg...

Til slutt dro gubben ut til et vennepar for litt fæst[:D] Da koser jeg meg med hjemmeelagde skolebrød og digg. Skal faktisk snart sove for det blir BodyPump i morgen kl 11.00, og deretter 3 visninger som lokker.... tjudelu!!

ORIGINAL: suki

Her kom samboern tidlig hjem fra elvefestivalen med vond hals og hodepine. Så da var det vel likesågreit at vi ikke kjøpte dyre konsertbilletter.

Stemmer det er Elvefestival nå ja. Var det pappaen til N skulle på i helgen selvfølgelig. Plaier være bra det[:)]

Back
Topp