O steike, ho har jo feber

Melines

Gift med forumet
Snuppa har vært forkjøla i tre dager. Hun er surklete og har en stygg hoste. Hun har vært ekstremt klengete og vært trøtt. Humøret har vært stort sett bra, og hun spiser og drikker. I dag har hun drukket 3 flasker med vann og det er MYE for å være henne. Etter middagen nå tok jeg tempen på henne og hun hadde 39 i feber[:o] Trodde egentlig ikke at hun hadde feber, men sjekka sånn just i case! Hun har sikkert hatt feber både i går og i dag hun da[:o] De andre gangene hun har hatt feber har hun vært helt slapp, men nå er jo allmenntilstanden ganske bra. Trodde hun bare hadde vondt i halsen siden hun har vært så sutrete.

Skal jeg gi henne stikkpille når allmenntilstanden er ganske så grei?

jeg hadde ikke gidd da... men blir hun sutrete og ikke klarer og falle til ro når hun skal sove, da hadde jeg gidd henne.. god bedring!:)

Snuppa her har også feber, og hun har vært forholdsvis grei å ha med og gjøre. Hun spiser og drikker bra, er mer trøtt og sutrete enn vanlig, men i ok form. Jeg har gitt febernedsettende hver kveld før hun skal sove.

Stakkar liten da!
Jeg hadde gitt henne før leggetid, men ikke på dagtid om allmentilstanden er grei.
Masse god bedring til Nicoline og Lykke [:)]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Stakkar liten da!
Jeg hadde gitt henne før leggetid, men ikke på dagtid om allmentilstanden er grei.
Masse god bedring til Nicoline og Lykke [:)]

sign

ok, takk jenter! [:)] ga henne en nå etter at hun har lagt og vridd seg i tre kvarter. Nå sover hun godt[:)]

Stakkars lille Nicoline!

Jeg har en regel om at hvis de har har feber på over 38 grader ved leggetid så gir jeg uansett Paracet. Hvis ikke vet jeg at feberen stiger og blir veldig høy på kveld/natt og da får de en mye dårligere natt. Når de er syke trenger de all den hvilen de kan få.

Back
Topp