O ohhhh!!?

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Åå. Gjorde en tabbe i dag. Skulle spise byggrynslunsjen min i pausen, så såg eg 2 timer etterpå at min lå enda i kjøleslapet.. Klarte å ta en som eg vet har lagt leeeenge som ingen har spist (visste d ikke var min), og så på datoen. Husker ikke eksakt, men enten en mnd etter bet før, eller så var d i begynnelsen av denne mnd.. ihverfall var den et stykke forbi best før dato. :/ har vært suuuuper kvalm i hele ettermiddag/kveld. Men , tror kanskje eg var litt uggen allerede FØR eg spiste den... men ååå... tror dere den var spisende likevel?? eg merket jo ikke noe dårlig smak :p
 
Tror nok det går helt fint :)
 
Jeg mener virkelig ikke å le, men jeg måtte flire litt likevel! Tror og tipper dette går fint, altså. De aller fleste matvarer o Norge kan helt trygt spises en god stund etter datostemplingen. Og grøt er jo langt i fra det verste du kan spise etter utgått dato. Og trøst deg med at som gravid har man vel litt bedre lukt- og smakssans, så hadde den vært uspiselig hadde du neppe spist den :)
 
hehe.. ja, tenkte jo egentlig d eg og ;) men ble litt skeptisk når eg ble så sykt kvalm i ettermiddag... Super sammentreff at det skulle intreffe nå da :P men har jo ventet på d....
 
Huff ikke noe god følelse! ! Personlig blir jeg veldig kvalm hvis jeg har fått i meg noe annet enn jeg har trodd.. uten at det var noe galt med det, heller tanken på hva man har fått i seg!
Går nok heeelt fint med deg :)
 
Går nok bra, du hadde definitivt merket det hvis den var dårlig.
 
Huff ikke noe god følelse! ! Personlig blir jeg veldig kvalm hvis jeg har fått i meg noe annet enn jeg har trodd.. uten at det var noe galt med det, heller tanken på hva man har fått i seg!
Går nok heeelt fint med deg :)

Hah! Sånn er jeg også :confused:
 
Back
Topp