:-O N har kun

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Sove ein lur i dag!!! Håper han holder ut ein time til, så han berre tar natta då, istedenfor ein lur no, vere våken i evigheter og så sove vidare!

Hvordan gikk det? Sovna han tidlig?

Han vart fullstendig kake og sovna før han traff madrassa :p sov til ca 18 og var våken til 21;P men, men :) no er han iallefall lagt for natta :)

blir fort lange dager når de små ikke vil sove som normalt (eller når vi vil de skal sove), men godt han sovnet lell :)

Ja, og typisk at det skjer i helga når begge ungane er heime :p
Hadde store planer om at eldste skulle få køyre traktor i dag mens nikolai sov i vogna, men det har vert våtsnø storm, så har vert inne heile dagen :p

Håper dere får en god natt :D

Snuppa våkna kl 5 i dag, og ville ikke sove lenger, så håper virkelig på mer søvn i natt.. Nekta å stå opp midt på natta, så fikk duppa litt til kl var 8, men fy hvor trøtt jeg har vært idag!

Det trur eg på.. ødelegge fullstendig å stå så tidlig opp, eller bli vekt så tidlig. Den halvsovinga føler eg hjelper mest på psyken :p

Hadde troa på at snuppa skulle sove maaange timer i strekk i natt, men nei :p Mannen sto opp med henne da, så fikk sove lenge, alene :D Elsker når de står opp så jeg får senga for meg selv noen timer ;)

Det er gull verdt å få sove litt lenge, spesielt dei nettene ungen/ungane har forstyrra nattesøvnen

Heldig dere som fikk sove lenge. her måtte jeg opp 8 pga mannen som ikke la seg før fem i natt. Grrr... Neste helg så håper jeg på en hel formiddag å dra meg på. :D

Fikk jo en time i morges da, der han sto opp, men kunne tenkt meg litt mer. Jeg har vært i kirka sammen med storebror, og I. har hatt en kjempelang dupp så pappan fikk jo sove hele formiddagen mens vi var borte. Heldiggrisen.

vi er heldige om dagen. S sover kl 19.00 og sover til 01.00 drikker litt og sover til 08.30. og så sover hun en del i løpet av dagen

Deilig, wolf :) i helgene får eg ikkje slappa skikkelig av når nikolai sover, grunna storebror :) men no leika han baby :p ligger på sofaen med smokken.. trur han er litt trøtt :) I hope ;)

Idag er det Rolf som ikke har sovet mer enn en dupp...
Håper han kvelder snart.

Krysser føtta for det, bodil! :) du har nok å gjere, om du ikkje skal måtte ta deg av ein liten baby i tillegg

Hadde troa på at snuppa skulle sove maaange timer i strekk i natt, men nei :p Mannen sto opp med henne da, så fikk sove lenge, alene :D Elsker når de står opp så jeg får senga for meg selv noen timer ;)

Mannen min tar heldigvis mini ofte på morgenen mens han er hjemme, slik at jeg får sove videre etter nattamming :D

Mannen min tar heldigvis mini ofte på morgenen mens han er hjemme, slik at jeg får sove videre etter nattamming :D

Det er deilig! :D Nå har mannen tre uker fri (to uker igjen), og selvom vi har avtalt å stå opp annenhver dag men henne, har jeg bare stått opp først to ganger ;)

Det er deilig! :D Nå har mannen tre uker fri (to uker igjen), og selvom vi har avtalt å stå opp annenhver dag men henne, har jeg bare stått opp først to ganger ;)

Merker at jeg av og til drar en hvit løgn om hvor mye nattevåk det har blitt ... ;) Haha. "Jeg eeer så sliten, kan ikke du gi henne grøt?"

Back
Topp