O jul med din glede

Zera

Forumet er livet
Nå sitter jeg her.. Spysyka i hus siden søndag, først Tuva og så Sofia og så meg, trodde vi var ferdig nå, men inatt begynte typen:/
Oh my god!!! Sliten? Ja! Har så å si ikke sovet siden søndag..

Nå er Tuva med besteforeldrene og tanta, og om typen ikke blir bedre må vi være her å feire jul uten Tuva..

Så send gode tanker og kryss fingrene for at alle blir friske til i morga:) dagens syt:p hehe

Ønsker alle her inne en fantastisk jul:) håper den blir fyllt med mange fantastisk gode minner :)

Riktig god bedring og god jul til dere! Krysser fingrene for at dere blir så friske at dere kan feire sammen alle sammen! [:)]

Usj, så kjedelig. Håper han kommer seg fort og at feiringen imorgen vil bli fin for dere alle.
God bedring til mannen din!![:)]

Takk skal du ha :)

Ja, håper på det.. Null spying siden idag tidlig så håper det er full stopp nå:)
VIL til svigers å ha en MAX koselig jul med mann, barn og familie :)
Mangler bare Anette, men er pappsen sin jul og da er det hvert sitt år :)

ORIGINAL: *Mari Høne*

Usj, så kjedelig. Håper han kommer seg fort og at feiringen imorgen vil bli fin for dere alle.

Kan noen fortelle meg hvorfor det er spying i jula? Var syke folk i fjor også... Jeeeezzzz..

Så utrolig kjedelig [:'(] krysser fingre for at dere alle er bra i morra og orker å spise god mat og kose dere [:)]

Her var vi så heldige og fikk det på julaften i fjor[:'(] Tara begynte å spy rett før middagen og jeg begynte ca kl 21[:'(] håper vi slipper unna i år[:D]

ORIGINAL: Zera

Kan noen fortelle meg hvorfor det er spying i jula? Var syke folk i fjor også... Jeeeezzzz..

Ja, si det - er vel at slike basilusker elsker når vi er tettere hverandre - avslutninger, julebord, storshopping..

Kulda burde vel strengt tatt ha tatt knekken på disse ulumskheter men de er vel blitt herda.. [:D]

Ja, tydligvis.. Små rakkere... Hehe

ORIGINAL: Zera

Ja, si det - er vel at slike basilusker elsker når vi er tettere hverandre - avslutninger, julebord, storshopping..

Kulda burde vel strengt tatt ha tatt knekken på disse ulumskheter men de er vel blitt herda.. [:D]

jeg fikk det i forigårs kveld/går morges og var over i går kveld. så krysser fingrene for at det er over innen et døgn hos dere også! god bedring og god jul[:)]

Back
Topp