O herlige svangerskap?

SillyDilly

Forumet er livet
Mange som sier at det er helt fantastisk og gå gravid, og ikke skjønner det når jeg sier jeg syntes det er kjedelig!

Ja jeg liker å ta meg en fest, ja jeg er veeeldig gla i vin og er en røyker! Når jeg fjerner alt dette i 9mnd og erstatter det med vondter og kvalme så er det litt kjedelig[8D][:D] Er jo herlige stunder som spark, UL osv osv så syntes det er stunder hvor det er herløig også - mest på slutten, men nei kunne godt holdt med de 3 siste mnd[8D]

Jeg elsket det..
Ingen plager eller noe,ingen problem med å slutte å røyke og alkoholen klarte jeg meg fint uten..

Helt for jævlig å gå gravid, enkelt og greit. Ikke fordi det var kjedelig, men å være totalt sengeliggende i 9 mnd og helst ønske at man kunne forsvinne fra denne jord er liksom ikke sånn kjempekjekt [8D]

Føder heller 10 ganger i løpet av en mnd, enn å gå gravid i 9 mnd.

Jeg koser meg som gravid jeg!

Det er svært lite jeg savner, men med sv.diabetes og kostrestriksjoner pluss noe bekkentrøbbel så kan jeg ikke si at det er 100% fantastisk. Men mye koseligere enn "Nja, helt ok" [:D] 

Nå er det under 3 uker til termin, jeg er per. def. "fødeklar" og er fremdles ikke lei! Kommer til å savne sparkene og tumlingen i magen, selv om jeg gleder meg til å møte lille snuppa!

Skulle gjerne vært gravid hele tiden. Det er da jeg er i best form og helt frisk[:)]

Kan ikke si jeg likte å gå gravid, røyksugen i 8-9 mnd, kvalm og ekstremt trøtt i 9 mnd, nei æsj det var jo nesten bare plagsomt å gå gravid, helt aleine var jeg og så ingen å dele det med.. 
Men alikevel hadde jeg godt mot når jeg gikk på overtid og da sov jeg jo aldri for var lys våken bestandig[:D]

Tja..alle plagene og det man ikke kan gjøre i svangerskapet er kjipt.. Men gleden med sparkene osv er gøy da, noe man opplever sjeldent i livet[:)] så skal prøve nyte dette siste svangerskapet ja[:D]

Synes det var pyton å være gravid men det var p.g.a kvalme og bekkenløsning[:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: unemoren

Synes det var pyton å være gravid men det var p.g.a kvalme og bekkenløsning[:'(][:'(][:'(]

SIGN!!!!

Å være gravid synes jeg er veldig oppskrytt! Et nødvendig onde med verdens beste belønning:) Fødselen er ikke noe problem i forhold til å gå gravid i 9 mnd!!! 

Jeg synes det er drit kjedelig. Er altfor glad i å få på meg tighte bukser, kjøpe akkurat hvilke klær jeg vil og ta meg en fest når det passer. Gleder meg ikke til å gå gravid igjen fo å si det slik. Synes 9 mnd er leeeeenge! Men man får jo noe veldig bra ut av det til slutt da[:)][:)]

Jeg elsker det, og synes ikke bekkenløsning, trøtthet og halsbrann gjør noe.
Elsker sparkene, hikkingen, tumlingen og den store magen!

ELSKER DET!!!! Hvert sekund er en glede! Eneste sorgen er at jeg sannsynligvis aldri skal være gravid igjen.

Syns det har vert en fin tid jeg, men kjenner jeg begynner å bli litt klar for å bli ferdig nå.
Har sv.diabetes som jeg fint kunne klart meg foruten og et til tider litt kranglete bekkene, men ellers har jeg ikke hatt mye å klage over.

Jeg syns det var flott å ha et lite barn voksene i meg, men må jo ærlig innrømme at det var ikke så idyllisk som mange skal ha det til. Slet mye med bekkenet og hadde mye vondt. Så jeg er veldig glad for å bli kvitt magen og heller ha ho i armene mine.

MEN jeg gjør det ABSOLUTT igjen - og fødselen var heeelt fantastisk [:D]

Syns det var heilt ok å vere gravid. Ikkje så mange plager, og å holde meg unna alkohol var absolutt ikkje eit problem. 

Til tider var det fint.
Det var ikke før uke 16.
Og ikke etter uke 32.
Mellom da var det ganske greit, men slitsomt.

Mellom kvalme, oppkast, diabetes, sykehuset på kontroll hver uke, 20kg vann i kroppen, sure oppstøt og halsbrann som holdt meg våken om nettene, smerter pga vann, svangerskapsforgiftning og sykehusopphold.

Men hadde gode dager også, alt i alt ikke så ille.
Kan ikke huske at jeg syns det var SÅ ille da, men nå ser jeg tilbake på det som litt sliiiit[:-]

Helt pyton.
Hadde hyperemesis, lavt blodtrykk, bekkenløsning, svangerskapsdiabetes og mye vann i beina.
Så jeg kunne godt klart meg uten det meste, egentlig. [&o]
Kvalmen ga seg rundt 7 mnd, men da kunne jeg uansett ikke spise hva jeg ville på grunn av glukoseintoleransen.
Og så humpet jeg rundt på sprenghovne føtter med krykker de siste seks ukene...
Yay. [:'(]

Back
Topp