o herlige søndag

chrichri

Forumet er livet
mårn mårn jenter!

vi har spist frokost og sitter nå å ser på mikke mus club house[;)]

i dag skal jeg på skolen, jobbe m gruppeoppgave[&o] jippijippi, not... men digg å få d unna, om d skjer da[:-]

ellers skal vel mini og pappan på tur i skogen hørte jeg. så kommer søskenbarnet mitt på besøk i kveld og blir til torsdag[:D] gledings!

tenk at i morgen er d 1 nov, altså allerede NOVEMBER[&o] tia går litt for fort for meg nå altså[:'(]

ha en knallfin dag jenter[:D]

åh... hørtes digg ut å dra i svømmebassenget, d fikk jeg også lyst itl[;)]

julemusikk ja, huff... jeg vil ikke få julestemning allerede! men bruker å få d i november jeg[&o]

datt han i sjøen????? oi, huff... d hørtes kaldt ut[:-]

var forrestn i bassenget på torsdag. Trygve står å tar på seg x-antall svømmebriller på kanten. Jeg kikker bort på noen andre unger, plutselig hopper en over hodet mitt. merker såvidt at han er borti skuldra mi. Skjønte fort at d var Trygve som hoppa over meg. Jeg får litt små panikk,snur meg og tenker at han ligger nok på bunnen. Men neida, gutten driver på m hundesvømming, holder seg på opp i vannet (ikke helt over da). Han har ikke merka noe unormalt han, blid og fornøyd. Mens mamman fikk hjerte i halsen[&o]

Morn!

Jeg sov til kl 08 i dag (og nå kommer jeg på at klokka egentlig bare var 07[:@])[8D]

E har sovet borte i natt, og sov til kl 08.10!!! Men hun har hatt en dårlig natt med masse hosting og vært urolig[&o]

Nå har det kommet masse snø, så jeg skal hente ungene og gå ut og leke litt! [:D]

God morgen.. Studier på en søndag hørtes pyton ut![:'(] Lykke til![;)]

Vi sov til 10.30, egentlig 9.30.[;)]
Nå skal vi kle på oss og gjøre oss klar til trilletur. [;)] Opphold her nå, men regn i lufta så får kle oss godt.[;)]
Har pøøsregna her heeele uka, så deilig med litt pause.[:)]

Hørtes moro ut med snøøø!!!![:D][:D]

nå har jeg kommet meg på skolen, MÅTTE komme meg på nett med en gang!
Fordi d er dødsskummelt her. Skolen er en gammel psykiatriavd, så måtte føle at jeg hadde litt kontakt med omverden!

håper at jeg blir så konsentrert at jeg glemmer at jeg er her helt alene og at d er veldig øde[&o]

God morgen. Jeg har så å si nettopp stått opp, leste til kl 3 (4 gammel tid da[8D] skryte på seg).

Jeg kunne veldig tenkt meg en svømmetur med snuppa på nye badeanlegget her men jeg vet liksom ikke.... vi har oppjustert dramaanfallene en del i det siste og nå med all den sykdommen så har hun funnet ut å ta slike runder ut av ingenting. Så vet ikke om jeg orker sint unge på et badeanlegg første gangen jeg er der..[8|]

Tenkte spasetur ute i solen kunne vært noe for oss[8D] gjør ingenting om hun kaster seg i gjørmen "ute på landet" - da kan jeg sette meg i gresset og vente til hun er ferdig[8D]

Ha en fin dag jenter[:)]

sorry tjukka, nå lo jeg godt...så for meg din lille rakker som kasta seg i gjøra på landet, mens mamman sitter på siden og venter på at jenta blir ferdig[;)]

du skal se om du tar hun med deg i badet så blir d ingen drama. så lenge hun er forberedt på d neste som skjer. kommer til å bli en koselig tur for begge to (ikke så avslappende som en kunne ønske, ligge å kose seg litt) men koselig felles aktivitet[;)]

ORIGINAL: chrichri

sorry tjukka, nå lo jeg godt...så for meg din lille rakker som kasta seg i gjøra på landet, mens mamman sitter på siden og venter på at jenta blir ferdig[;)]

du skal se om du tar hun med deg i badet så blir d ingen drama. så lenge hun er forberedt på d neste som skjer. kommer til å bli en koselig tur for begge to (ikke så avslappende som en kunne ønske, ligge å kose seg litt) men koselig felles aktivitet[;)]

[8D] du har sikkert rett. Pyse som jeg er da - hadde det vært bergen hadde jeg glatt tatt hun på et nytt badeanlegg og gitt blanke i hvordan vi ble fremstillt[8D] Men altså - etter 2 ganger i samme butikk her i lilleby så blir jeg hilst ute på gaten såh[&:][8D] hyggelig det - men jeg er ikke ute etter å bli omtalt noe mer enn jeg allerede er[8D]

Back
Topp