O herlige lørdag :)

Lykkelig :)

Betatt av forumet
Hva gjør dere i dag? Her har dagen startet med sein frokost, som det alltid gjør når det er helg ( spørs om det kan bli endring når det kommer en ny sjef i huset). Skal ut å handle en madrass som vi skal ha i kurven minin skal sove i den første tia. Må skjæres til for at den skal passe :)

Nå skal vi straks bort til mine foreldre en tur, så skal vi handle og så blir det nok rydding og sånt frem til middag :) Taco på menyen i dag ;)

Jeg og storebror var oppe før sju i dag, men vi har ikke gjort noe som helst fornuftig... Han har lekt og sett på tv, så har vi spist frokost og klippet og limt litt, så har jeg sovet litt mens pappaen lekte med han. Nå er pappa på jobb, og vi slapper av hjemme. Vi skal i bursdag i kveld, til svogeren min. Kan ikke si at jeg gleder meg så veldig til å sitte der med masse folk som er dobbelt så gamle som meg.. Men men, jeg drar hjem når jeg har fått nok :)

Jeg og storebror var oppe før sju i dag, men vi har ikke gjort noe som helst fornuftig... Han har lekt og sett på tv, så har vi spist frokost og klippet og limt litt, så har jeg sovet litt mens pappaen lekte med han. Nå er pappa på jobb, og vi slapper av hjemme. Vi skal i bursdag i kveld, til svogeren min. Kan ikke si at jeg gleder meg så veldig til å sitte der med masse folk som er dobbelt så gamle som meg.. Men men, jeg drar hjem når jeg har fått nok :)

Sove før krigen var over for i dag?? Skuffet over deg ;) Hihi:) Men jeg hadde garantert gjort det samme om jeg hadee vært oppe så utrolig tidlig... ;)

Her har vi sløve lørdag i det triste været. Ser på ski på tv, tegner, perler, spiser litt godis :-P

Er i gang med den første julevasken. I dag er det kjøkkenet som er på planen. Greitt å starte tidlig kjenner at det tar tid og at jeg trenger mer pauser. Har fått satt fram juleservise i skapet så det er klart til desember. Gleder meg :)

Er i gang med den første julevasken. I dag er det kjøkkenet som er på planen. Greitt å starte tidlig kjenner at det tar tid og at jeg trenger mer pauser. Har fått satt fram juleservise i skapet så det er klart til desember. Gleder meg :)

Så flink du er:) Jeg orker ikke å begynne før 30. november, men målet er å ha alt på plass ellers i huset til da, sånn at jeg kan kose meg skikkelig med vasking og pynting:) Tenker jeg skal ta det på dagtid, sånn at mann og barn kommer hjem til julepynta hus :)

Lørdag er herlig ja :) Her er det mannen og gutta som har koset seg i dag siden jeg har vært slapp i formen, men nå sitter vi alle og ser på Olsen Banden jr og skal snart dra frem litt lørdagskos i form av pepperkaker og frukt :)

Så flink du er. Jeg venter til 18 desember, da får jeg huset rundvaska uten å løfte en finger =)

• Liker
Reactions: jc
Guttungen sov gangske lenge i dag, jeg sto opp med han kl 8.
Vi har bare kost oss inne med tegning, perling og lek. Han hadde feber i går, og så har det regna i hele dag...så da er det greit å være inne.
Vi gikk å plagde pappan i 11 tida, så da måtte han ut av senga:D
Jeg sovna som en stein da og fikk 2 timer på øynene:)
Nå har jeg kjørt guttungen til barnevakta og skal snart ordne meg for julebord:)

Så flink du er. Jeg venter til 18 desember, da får jeg huset rundvaska uten å løfte en finger =)
Da hadde nok jeg også venta med god samvittighet:) Godt å få hjelp da når formen er dårlig

Så flink du er:) Jeg orker ikke å begynne før 30. november, men målet er å ha alt på plass ellers i huset til da, sånn at jeg kan kose meg skikkelig med vasking og pynting:) Tenker jeg skal ta det på dagtid, sånn at mann og barn kommer hjem til julepynta hus :)
Jeg må prøve å spare dagene til lesing, for det orker jeg ikke noe særlig på kvelden. Så går nok en uke i desember bort til semesteroppgaven, så frykter at tiden går fra meg. Men det blir nok satt av noen ukedager til pynting, laging av julekort og sånt. Merker ting tar tid når jeg orker så lite på kvelden, men så er det så dumt å ta av dagene også, for da bør jeg jo lese.

Jeg må prøve å spare dagene til lesing, for det orker jeg ikke noe særlig på kvelden. Så går nok en uke i desember bort til semesteroppgaven, så frykter at tiden går fra meg. Men det blir nok satt av noen ukedager til pynting, laging av julekort og sånt. Merker ting tar tid når jeg orker så lite på kvelden, men så er det så dumt å ta av dagene også, for da bør jeg jo lese.
Det skjønner jeg.. Hadde jeg måtte studert i tillegg hadde jeg nok vært mye tidligere ute jeg også:) Hva er det du leser?:)

Studerer 2.året juss. Så da er det forvaltningsrett, miljørett og erstatningsrett nå før jul. Første året tok jeg mens jeg i full jobb, så trodde det skulle bli mye lettere nå. Og det er det jo på et vis, har det jo ikke så travelt, men når formen er så redusert så blir jeg så mye mindre effektiv. Så kjennes ikke ut som jeg har fått så god tid som jeg egentlig har fått

Studerer 2.året juss. Så da er det forvaltningsrett, miljørett og erstatningsrett nå før jul. Første året tok jeg mens jeg i full jobb, så trodde det skulle bli mye lettere nå. Og det er det jo på et vis, har det jo ikke så travelt, men når formen er så redusert så blir jeg så mye mindre effektiv. Så kjennes ikke ut som jeg har fått så god tid som jeg egentlig har fått
Skjønner deg godt :) Jeg vurderer å begynne å studere til høsten når ting har begynt å gå seg til med to barn i hus, men er fortsatt usikker på hva jeg skal studere, og hvor mye jeg greier å jobbe ved siden av.. Aller helst skulle jeg ha studert 100 % og sluppet å jobbe, men økonomisk sett burde jeg jobbe 100 %, hvis ikke må vi gjøre lånet avdragsfritt de årene jeg studerer for å få det til å gå rundt.. Realistisk sett kommer jeg nok til å jobbe 60-80 % hvis det blir studier på meg..

Er så veldig usikker, ffor jeg elsker jobben min og kollegaene mine, og vil ikke bytte for noe i verden, men lønna er så sinnsykt dårlig og det sliter på å føle at økonomien ikke strekker til..

Ja det kan være en utfordring økonomisk. Det er jo midlertidig og når man tjener bedre etter endt utdanning så tjener man jo på det på sikt. Men man jo ha råd til overgangsfasen også.
Jeg har noen år igjen enda, men er veldig motivert. Så jeg tenker å følge vanlig progresjon i permisjonstiden. Det er veldig lønnsomt hvertfall :)

Ja det kan være en utfordring økonomisk. Det er jo midlertidig og når man tjener bedre etter endt utdanning så tjener man jo på det på sikt. Men man jo ha råd til overgangsfasen også.
Jeg har noen år igjen enda, men er veldig motivert. Så jeg tenker å følge vanlig progresjon i permisjonstiden. Det er veldig lønnsomt hvertfall :)
Ja, jeg ønsker å greie meg uten studielån den tiden i tilfelle sånn at jeg kan få skrevet ned litt på det jeg har opparbeidet meg til nå, det vil jo være superøkonomisk om vi greier å få til det:)

Back
Topp