O A ???

Neida det er min kjære som heter det.. [:D] Jeg har skrevet OA i ett par tråder, og nysgjerrige bobla da vet du!! Hehe!! [:D][:D]

Joda navnet er fint det, men er selv ikke noe tilhenger av dobbeltnavn, og i utgangspunktet liker jeg ikke sånn Andrè dobbeltnavn [&:]
Men så lenge han heter det, må jeg jo like det da!!! hehehe [:D]

Å ja, hehehe. [:D]

Men fint navn uansett da! Skulle ikke lillebror hete William eller noe?

ORIGINAL: fruluna

Ha ha hadde du??? Dette er rare greier.. Så mange "tegn" [:D]
For det er ikke akkurat sååå mange som heter det i Norge da..... [:)]

Jepp [:D] rareste kjæresten jeg har hatt! [&:][8D][8|] Hi-hi [:D] 

Jeg har ikke sett han siden jeg slutta på Mosseporten VGS i 1995. Men så var han plutselig i Se&Hør for noen år siden. Samboeren hans hadde fått et barn med åpen mage!! Så alle tarmene lå på utsiden av kroppen! [&:] Skikkelig ekkelt da... Stakkar.....

Ja, lillebror skal hete William, Lillepusen [:)]

uff da Bobla... Det hørtes ikke noe særlig ut nei.. SKjønner ikke hvor Se og Hør får alle folka de intervjuer fra [&:] Er alltid så mye "rart" med der...

Nå er Linnea badet og lagt!! Deilig [:)]

Ja, lillebror skal hete William, Lillepusen [:)]

uff da Bobla... Det hørtes ikke noe særlig ut nei.. SKjønner ikke hvor Se og Hør får alle folka de intervjuer fra [&:] Er alltid så mye "rart" med der...

Nå er Linnea badet og lagt!! Deilig [:)]

Det er så deilig når barna er i seng såpass tidlig! Jeg har alltid lagt dem rundt 19-tida. Da står de jo tidlig opp igjen, men jeg synes det er verdt å stå opp tidlig mot å få litt "alene-tid" på kvelden [:)] 

Ja det er sant!! Deilig med fri på kvelden!! Hun kommer nok til å begynne i 6 tida i morgen tidlig, men men.. Sånn det er å ha barn det [:)]

Men hva skal jeg og min kjære finne på nå da tro?? Hihi!!! Ikke noen ny pb episode ute enda heller sikkert.. Får sjekke det jeg... [:D][:D]

Ja det er sant!! Deilig med fri på kvelden!! Hun kommer nok til å begynne i 6 tida i morgen tidlig, men men.. Sånn det er å ha barn det [:)]

Men hva skal jeg og min kjære finne på nå da tro?? Hihi!!! Ikke noen ny pb episode ute enda heller sikkert.. Får sjekke det jeg... [:D][:D]

Mener jeg så at 22 var ute i går jeg... [&:] Men sikkert uten tekst da.... [:)] [8|]

Nå skal jeg se 20 og 21. Endelig fått dreisen på nr.20 som var så kødden i går! [:@]

Gutta sitter å ser på en gammel Jackie Chan film i stua, og det blir litt for dumt for meg..... Hmpfr... [8D]

Den er ute!!! Med norsk tekst og greier!!! Og nå er det lagt inn sesong 3 også!!! Hooohooooo!!!!

Jackie Chan??? Det blir for trått ja.. Æsj!! Kose deg med Pb du snuppa!! Bra du fikk til 20 da [:)]

Oa leste inne på pirate nå at sesong 3 kommer til høsten!!! DET ER LENGE TIL DET!!!!!

Kan tenke meg 22 er spennende, siden det er siste episode av sesongen.....

Oa leste inne på pirate nå at sesong 3 kommer til høsten!!! DET ER LENGE TIL DET!!!!!

Kan tenke meg 22 er spennende, siden det er siste episode av sesongen....

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!?!? Er 22 SISTE????????????????

Også kommer ikke resten før til HØSTEN??????????????????????????? [&:] [8D] [:@] [:'(]

Midt i ammetida det joooo.......

Back
Topp