Når tok barnet sine første skritt?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hvor gammelt var barnet ditt da det begynte å gå? Når tok det sine første skritt, og når gikk det mer enn det krabbet?
 
Uten å holde seg, 10 mnd. Gikk mer enn krabbet med en gang han tok sine første skritt
 
Nr 1 var 14 mnd og krabbet ikke før etter å ha begynte å gå
Nr 2 var 11 mnd og gikk mest med en gang.
 
Slapp seg da han var 11mnd og en uke og så seg aldri mer tilbake :p
Nr to på 7 mnd har allerede begynt å krabbe så smått, så frykter at han har det enda mer travelt enn sin storebror :bag:
 
Begynte å gå 13 mnd gammel, 11,5mnd korrigert :)
 
11,5 mnd ca, dvs et par uker siden. Nå sjangler han rundt som en full sjømann :D
 
Nr 1 var 13 mnd da de første skrittene ble tatt. Gikk skikkelig ved 15 mnd.
Nr 2 tok sine første skritt ved 9 mnd, gikk ved 10 mnd.
 
Slapp seg da han var 11mnd og en uke og så seg aldri mer tilbake :p
Nr to på 7 mnd har allerede begynt å krabbe så smått, så frykter at han har det enda mer travelt enn sin storebror :bag:

Samme frykter jeg! Her krabbet hun før 6 mnd (og hadde da ålet i to mnd). Hun er 8 mnd og står uten støtte og går rundt bordet :eek:
 
Samme frykter jeg! Her krabbet hun før 6 mnd (og hadde da ålet i to mnd). Hun er 8 mnd og står uten støtte og går rundt bordet :eek:
Hjelpes! Ja, da har hun det travelt! Pappaen her gikk da han var 9 mnd, så frykter det går i arv her :bag:
 
6 dager før korrigert 1-årsdag, 15 mnd. Gått med støtte fra 8 mnd korrigert.
 
Eldste gikk kanskje 10 skritt midt på gulvet da hun var 12 mnd og 3 uker gammel. Men hun begynte å krabbe da hun var 8 mnd gammel

Yngste er 13 måneder gammel, og går ikke selvstendig ennå, men hun reiser seg hele tida, og har såvidt begynt å gå litt langs møbler. Hun begynte å krabbe først da hun var 11 mnd gammel. Tar det litt mer med ro enn storesøstera som er veldig energisk :)
 
Både første og andre gikk fra én uke etter 1 års dagen.
Snart to uker siden minste sin 1 års dag, og hun har absolutt ikke hastverk med å gå.
 
Mine har gått sent.
Nr 1 gikk ikke før han var 25 mnd (var veldig sen pga cøliaki, gikk 2 uker etter begynt på glutenfri kost). Gikk helt stødig.

Nr 2 var 19 mnd. Gikk stødig i løper av en uke
 
Back
Topp