Når fikk dere?

Da jeg var 5+1, men testet ikke med digital med ukesindikator før det, så vet ikke om den kunne blitt 3+ tidligere :)
 
I går, da var jeg 4+4 i følge mine beregninger. Jeg fikk også 2-3 når jeg var 3+5.
 
Da jeg var 5+1, men testet ikke med digital med ukesindikator før det, så vet ikke om den kunne blitt 3+ tidligere :)

Hvor lang syklus har du?
Jeg tror jeg er 5+1 i dag, men usikker på om jeg tør teste i morgen eller om jeg skal vente til fredagen. Jeg er litt usikker på når EL var.
 
Det var tidlig, kanskje det er to:angel5
Vet lissom ikke hvor vanlig eller uvanlig det er, men bare glad hcg stiger Alle barn ønskes velkommen med kjærlighet, men tenker at det egentlig holder med en av gangen...hehe
 
Last edited by a moderator:
Tar ny digital i morgen tidlig :nailbiting: Håper på 3+, men tror nok jeg må vente noen dager ekstra.. 4+6 i morgen. Sist fikk jeg 3+ da jeg var 5+1 tror jeg.
 
Tar ny digital i morgen tidlig :nailbiting: Håper på 3+, men tror nok jeg må vente noen dager ekstra.. 4+6 i morgen. Sist fikk jeg 3+ da jeg var 5+1 tror jeg.
Jeg er også 4+6 i morgen. Er såå spent, føler på en måte jeg ikke greier å slappe helt av før jeg ser 3+:nailbiting:
 
Jeg er også 4+6 i morgen. Er såå spent, føler på en måte jeg ikke greier å slappe helt av før jeg ser 3+:nailbiting:

Samme her :nailbiting:
Har i tillegg hatt litt blod i forrige uke, så håååper i det lengste! Vurderer å ta en i kveld :rolleyes:
 
Back
Topp