NYYY seng! *oppdatert med bilde*

Trollemamman

Gift med forumet
Dæven døtte meg! [8D][:D][:)] Nå har vi vært på Ikea i dag og kjøpt 180 cm seng (Hemnes), ribbebunn som er stillbar for overkroppen og justerbar for å gi kroppen riktig støtte ettersom hvordan man er formet og hvordan man gjerne ligger. Sultan Heimdal madrasser og Tolg overmadrass (med hestehår). Alt er maks kvalitet på Ikea! [8D] Det tok sabla lang tid å montere alt, men nå håper jeg ryggen min skal bli litt bedre fremover, for den gamle senga var helt segneferdig og vi lå i ei hengekøye føltes det som (selv om det var Svane..). Nå gleder jeg meg til å legge meg. [:D] OG hvis lillemann må sove litt hos oss har vi 30 ekstra cm å sove på. Jippi!!!

Oppdatert med bilde! [:D]

Åhh, det hørtes deilig ut! Blir rent misunnelig. Vi trenger absolutt ny seng, har svane kontinental som er nesten 12 år gammel nå[&:] Ikke noe god nei.

Nå skal jeg gå å legge meg!!!
Ikke i ny seng, men jeg kan late som jeg ligger i helt ny seng jeg også!! [:D][:D]

Gratulerer så masse med bred seng med plass til barn som legger seg på tvers [:D]

ORIGINAL: MarensMamma

Gratulerer med ny seng, så deilig [:D][:D] Vi har og svane som er mer eller mindre som en hengekøye nå, ikke spess god[:o] Hemnes sengen er jo knallfin, er det lov å spørre om prisen på hele pakka?? [:D][:D]

Joda! Hele pakka kosta 12000. Hvis du greier deg med 150 seng ryker du "bare" på 8-9000. Vi kjøpte nattbordene som hører til og det kosta 1000-lappen i tillegg.

Hemnes 180 seng 1980,-
Lovene ribbebunn x 2 = 870,-
Sultan Heidal 3150 x 2 = 6300,-
Tolg 180 overmadrass 2850,-
Tilsammen 12000,-

+ Hemnes nattbord 495 x 2

Sånn ble det! [:D]

lekkert![:D]

ORIGINAL: Lejonet

lekkert![:D]

Takk! [:)][:D] Ja, synes det ble fint sjøl. Var skeptisk til hvit seng i grunn, men sort var ikke et alternativ syntes jeg. [;)]

Den har vi på gjesterommet[:)][:)] bare den 150cm modellen da, så er jo mye mindre. men veldig søt seng:)
har noen sultanmadrasser(en annen type sikkert, kan ikke regulere de vi har) vi og, men veldig kjip overmadrass, så den va ikke god å ligge på(tror madrassene er litt i hardeste laget,men ikke så lett å kjenne da eg sto der i butikken[:D][:D][:D])
håper du blir kjempefornøyd:) så søte nattbord også!

Kjempefin seng[:)].

Kjempefin seng! Og så likte eg veldig godt fargen på soverommet [:)]

ORIGINAL: *Joha*

Kjempefin seng! Og så likte eg veldig godt fargen på soverommet [:)]

Tusen takk! [:D] Ja, den fargen ble fin. Den er lys grønn (ser nesten litt mint-aktig ut på bildet, men er ikke mint altså). Det er Jotun Empire. [;)]

Grattis med ny seng. Utrolig koselig soverom. Der kunne jeg flyttet rett inn. Akkurat slik seng har jeg også siglet etter...skal ha ny når (hvis) vi flytter.

ORIGINAL: Chumalunga

Så fin! Som skapt til å lage en hel gjeng med trollunger i![:D]

Tusen takk for skryt og kommentarer alle sammen!!! Senga er helt topp nå som vi har prøveligget noen netter!!! [:D]
Men noen flere trollunger blir det nok ikke nei... Trollgubben må nok reorganisere røra sine snart så det ikke blir flere trollunger... [8D][:)][:D] 

Back
Topp