Nyydelig drøm *fliire*

Johnsa

Glad i forumet
Jeg hadde den fine drømmen - Drømte:

Jeg måtte føde, å alt gikk kjempe bra, å fort fikk en nydeelig gutt.. å vi lå ei natt på sykehuset før vi dro hjem, når vi kom hjem var foreldrene mine der å hjalp til å sånt, å akkurat da.. Kom jeg på.. Vi har jo ikke gitt gutten navn.. Jeg så på mannen. Spurte om vi sku ha det navnet vi hele tiden har prata om[8|] - Å da bråå nekta han på det.. [:-]
hm, tenkte jeg, irriterans.. (Vi har tenkt å bruke navne til bestefedrene mine vist det blir gutt Blir da 2 navn, å vist det blir jente skal hu ha et navn etter en av mine oldemødre[:)])

Meen, så skulle jeg da når vi var på sykehuset gi gutten melk.. Ja, vi ringe å hørte om noen kunne komme å hjelpe oss, så tok jeg bare å prøvde litt først, å ungen sugde alt den klarte - Å det gjooor svinONDT. Hahah[:D] *Fliire* - - Lure på kosn det skal gå[8|]

Men har i hele dag, gått å tenkt.. Æ vil holde babyen snart!![:)][:D] Gleder meg sååå masse til ungen kommer ut!!![:D][:D][:D][:D]

Rart med alle drømmene man har som gravid. [:)]
Selv om du forhåpentligvis må vente litt til før den lille er klar til å komme ut så går det hvertfall rett vei!
Nå som våren kommer og magene vokser så tror jeg tiden kommer til å fly.

Kjekt å kunne ha litt kontakt med de små gjennom magen også, tenk så masse vi savnet livstegn i starten!!
*Gleder meg også til å holde vår lille prinsesse i sommer*

Så herlig, den hørtes veldig virkelig ut!! Jaaa, blir koselig når bebis kommer ut! Snuppa mi på to år snakket om det rett før hun la seg nå i sta, "beibi kommer ut i sommer", tror hun gleder seg selv om hun er litt lita til å skjønne absolutt alt av hva det innebærer[;)][:D]

Back
Topp