Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken stol endte du med? Jeg er sååå usikkerhar smått begynt innkjøp til mini, og trenger tips til nettbutikker og gjerne spesifikke produkter som har en fin pris i disse dager!
Ikke akkurat tilbud, men ble medlem i plusstid og fikk 30% på bilstol fra babybanden
Vi kjøpte stokke izi go modular fra besafe Den har fått gode testresultater, tillegg til at vi har stokke vogn og slipper adapter. Vi var usikre vi også da ingen har peiling på babyutstyr, så det hele ble ganske tilfeldigHvilken stol endte du med? Jeg er sååå usikker
Vi kjøpte stokke izi go modular fra besafe Den har fått gode testresultater, tillegg til at vi har stokke vogn og slipper adapter. Vi var usikre vi også da ingen har peiling på babyutstyr, så det hele ble ganske tilfeldig
Har lest at det er flere biler dette setet ikke passer i i hele tatt.. at man ikke får riktig helling.. men snuser på det selv... bare vet ikke om det passer i bilen
Hvilke biler ?Jeg har dette setet, passer i våre to biler uten problemer.
Hvilke biler ?
Det er ikke alle som har mulighet til å kjøre å teste alt av bilstoler dessverre.. spørs veldig hvor man bor! Her er det to typer tilgjengelig.. i tillegg må vi nok kjøpe ny bil, så da er det greit å høre hvilke stoler andre har god erfaring med i konkrete biler.Om dere lurer på om det passer i bilen så ta turen til en butikk sammen med bilen og test. ikke stol blindt på testene som er gjort heller. Heller ikke forbrukerrådets. Når jeg sier det betyr det ikke at stolene som har kommet godt ut i testen der er dårlig absolutt ikke! Men de stolene som har litt lavere score er også gode! De får lavere score fordi en del av kriteriene går på kosmetiskk og brukervennlighet(typ fare feilbruk for de som ikke leser manualen, har feil helling osv), men dette betyr ikke at stolen er dårlig! Plustesten er den som tester seter best i forhold til kollisjon. Det er lurt å holde seg til kjente merker innen bilstoler
Har heller ingen butikk i nærheten som selger. Vi har outlander, om det er til nytte kan jeg gi tilbakemelding når stolen kommerDet er ikke alle som har mulighet til å kjøre å teste alt av bilstoler dessverre.. spørs veldig hvor man bor! Her er det to typer tilgjengelig.. i tillegg må vi nok kjøpe ny bil, så da er det greit å høre hvilke stoler andre har god erfaring med i konkrete biler.
Det er biler med bratte bakseter som strever mest med tanke på helling på babystolen, så om du har det er lurt å gjøre et søk på hva som passer eller eventuelt går det også å melde seg inn i bilstolgruppa på face å høre med medlemmene der hva de har av erfaring til et sete som passer den bilen du har har du flate bakseter funker det meste.Det er ikke alle som har mulighet til å kjøre å teste alt av bilstoler dessverre.. spørs veldig hvor man bor! Her er det to typer tilgjengelig.. i tillegg må vi nok kjøpe ny bil, så da er det greit å høre hvilke stoler andre har god erfaring med i konkrete biler.
Det er biler med bratte bakseter som strever mest med tanke på helling på babystolen, så om du har det er lurt å gjøre et søk på hva som passer eller eventuelt går det også å melde seg inn i bilstolgruppa på face å høre med medlemmene der hva de har av erfaring til et sete som passer den bilen du har har du flate bakseter funker det meste.
Er det mulighet til det kan det være noen i område du bor som har den bilstolen dere vurderer, det går også å høre om det er mulighet for å teste deres feks.
Må du bestille bilstol på nett er det lurt å ha gjort litt research først siden det ikke er bytterett på bilstoler.
Godt å se det er flere Vi kjøpte vogn, bilsete og seng for 1600kr tilsammen Ser helt ubrukt ut..!Har kjøpt en del klær på salg til minien, hovedsakelig bodyer, nattdrakter og strømpebukser. Ellers så har jeg kjøpt bag til vogn,vugge og bilstol på Finn. Så nå har vi stort sett det meste av det vi trenger
Mtp at dette var en uplanlagt nr 3, og definitivt siste, så er det kun gjenbruk som gjelder for oss
Samme her. Bagen jeg kjøpte til baby joggeren var kjøpt ny av selger og kun brukt i 6 mnd, så helt ny ut samme med vuggenGodt å se det er flere Vi kjøpte vogn, bilsete og seng for 1600kr tilsammen Ser helt ubrukt ut..!