Nyttige app'er fremover

CarrieA

Blir kjent med forumet
Har dere tips? Tror det kanskje har vært en tråd tidligere men først nå jeg innser at det nærmer seg fødsel.

Kommer opp to stk når jeg søker på rieteller - vet ikke om man trenger det? Klarte oss fint uten det på førstemann. Videre tror jeg at det kan finnes noe for å hjelpe holde oversikt hvilken pupp man ammet fra forrige gang. Det gikk litt i surr i starten sist - både hvor ofte/mange ganger jeg ammet på natta og hvilken pupp. Man skal jo prøve å bytte på.

En annen ting jeg har sett på mange ganger, er den lille lapprn sambo noterte klokkeslett for ulike ting under fødsel. Jeg mistet kontroll over tiden så var fint å ha en oversikt over når vi kom på sykehus, når jeg fikk epidural, når det var full åpning, osv. Det er det sikkert ingen app'er for men kanskje et tips fra meg om å ta med penn og papir i fødebagen.

Jeg skal laste ned en rieteller, må bare finne en som funker.. Det er mange av disse gratisversjonene som bare tillater et visst antall rier før du må oppgradere..
Ammeapp vet jeg ikke om jeg kommer til å bruke.. Jeg prøvde meg med et hårstrikk på armen sist, for å vite hvilken side jeg hadde ammet på,men jeg husket aldri på å flytte det over. Kommer sikkert ikke til å huske på appen heller. Og samtidig vet jeg ikke om jeg vil vite hvor mange ganger jeg ammer på natta :p

Tenk hva man gjorde før det fantes apper:p jeg trenger ingen:)

Sist hadde jeg ingen app.. Jeg dreiv og knødde med en blokk og penn i senga, mens jeg lå og telte på riene. Gubben lo godt da han kom hjem igjen fra føden og det var fullt av pennestreker på lakenet... :P Så denne gangen blir det app... :)

Back
Topp