F FlowerGirl Betatt av forumet 4 Feb 2013 #3 Ja, blad med masse nyttig i blir å ta vare på det til etter fødsel også, var fine øvelser/trening man kunne utføre rett etter fødsel blandt annet
Ja, blad med masse nyttig i blir å ta vare på det til etter fødsel også, var fine øvelser/trening man kunne utføre rett etter fødsel blandt annet
*KristineS Forelsket i forumet Sensommerbarna 2016 4 Feb 2013 #7 Så det på narvesen i sta, men glemte å kjøpe det med meg., får svinge innom etterpå igjen=)
BellaTullball mamma til to gullskatter 4 Feb 2013 #8 Har kjøpt det, gleder meg til å lese Men syns det er litt stiv pris da :-S
3 <3 2015 baby <3 Forelsket i forumet 4 Feb 2013 #9 Er det kommet i butikkene nå . Har gledet meg til å se om det er så bra som det så ut til å være . Får kjøpe det i morgen eller noe . Takk for tips Sent from my GT-S5690 using BV Forum
Er det kommet i butikkene nå . Har gledet meg til å se om det er så bra som det så ut til å være . Får kjøpe det i morgen eller noe . Takk for tips Sent from my GT-S5690 using BV Forum