Nytt "vis oss-tema" imorgen!

*FruM*

Elsker forumet
Nå har vi hatt en uke, men vis oss ditt kjøkken - sjekk denne linken:
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=24660197

Imorgen er det klart for nytt tema - skal jeg bare finne et tema?! Eller hva tenker dere?
Noen ønsker isåfall?

PS! Det er bare å legge ut bilder i "gamle" tråder også! [:)]

for min del kan du bare finne på[;)]

Eg vil legge ut forslag om INNGANGSPARTI [:)] No når våren endelig er her reknar eg med at mange inngangsparti er blitt friska opp [:)]

ORIGINAL: Hulder

Eg vil legge ut forslag om INNGANGSPARTI [:)] No når våren endelig er her reknar eg med at mange inngangsparti er blitt friska opp [:)]

Jeg tenkte også på det - men tenkte kanskje å vente til etter påske kanskje / nærmere 17. mai? Slik at enda flere får vært med? Er sikkert ikke alle som har gjort så mye enda, og jeg planetet første blomster i går! [:-] Regner med mange bruker påsken på dette kanskje?

Syns det er så bra at du gjør dette FruM!![:)]

Jeg har ikke lagt inn bilder av kjøkkenet enda, men satser på at jeg får gjort det snart, ting tar tid her for tia med sykdom og masse å gjøre. Det flotte med trådene er jo at vi kan legge inn etterhvert når det passer[:D]

Jeg har veldig lyst til å se (ramser opp alt jeg[8D]) bad, vaskerom, gang, trapp, soverom (både voksen og barn), tv stue, lekerom/krok, hobbyrom/kontor (vet ikke om de går sammen eller hver for seg), spisestue, stue nr 2 for de som her det i en eller annen form, veranda/uteplass...

Vet ikke om det bare skal være diverse rom som temaer eller om vi også kan ha noen andre temaer som bildevegg, tapet, belysning, gammelt og nytt/før og etter, gulv, fliser/belegg/teppe, servering/borddekking, fest, farger...

Ah, også leikestue så klart!![:D]

Du får gjerne bare velge noe for min del[:)]

Ellers har jeg ønske om fondvegger/tapeter[;)]

ORIGINAL: *LillMi*

Jeg har ikke lagt inn bilder av kjøkkenet enda, men satser på at jeg får gjort det snart, ting tar tid her for tia med sykdom og masse å gjøre. Det flotte med trådene er jo at vi kan legge inn etterhvert når det passer[:D]

Jeg har veldig lyst til å se (ramser opp alt jeg[8D]) bad, vaskerom, gang, trapp, soverom (både voksen og barn), tv stue, lekerom/krok, hobbyrom/kontor (vet ikke om de går sammen eller hver for seg), spisestue, stue nr 2 for de som her det i en eller annen form, veranda/uteplass...

Vet ikke om det bare skal være diverse rom som temaer eller om vi også kan ha noen andre temaer som bildevegg, tapet, belysning, gammelt og nytt/før og etter, gulv, fliser/belegg/teppe, servering/borddekking, fest, farger...

mange gode forslag her! For meg er det akuratt det samme hva det blir, men ser på det som en anledning til å få et spark bak i.f.t rydding. Er stort sett ganske rent her for tiden, men har ikke orka/gidda å style noen steder etter at julepynten ble fjerna. så er litt minemalistisk her ift pynt

ORIGINAL: Primrose

ORIGINAL: *LillMi*

mange gode forslag her! For meg er det akuratt det samme hva det blir, men ser på det som en anledning til å få et spark bak i.f.t rydding. Er stort sett ganske rent her for tiden, men har ikke orka/gidda å style noen steder etter at julepynten ble fjerna. så er litt minemalistisk her ift pynt

HAHAHAHA, godt å lese at det er flere som trenger det sparket![;)][:D] Fikk rydda ganske bra på kjøkkenet i uka som gikk, men fikk aldri tatt bilder fordi det pluttselig blei litt mye her hjemme, men jeg SKAL få tatt bilder så fort jeg orker[8D][:)]

Synes du skal velge neste tema FruM[:D]

Kjempebra initativ dette! For meg kan du bare velge, har lyst til å se alt jeg.
Kjøkkenet vårt blir lagt inn så snart vi får det. Bestilte i går. [:)]

Okai - da bare velger jeg! [:-]
Legge det ut i morgen? Eller i kveld?
Jeg ser for meg at vi tar sånne "bruksrom" først - også litt mer "detaljer" etterhvert?! [:)]

samme for meg[:D] jeg skal delta når vi har flytta, for her ser det ikke ut[8D] flytter inn 1. mai så kommer bilder etter den datoen[:D]

supert at du tar initiativ til dette [:)] Bare velg det du vil!! Blir nok supert uansett, men enig med deg ang inngangspartiet...her er det masse snø enda, så ingen planer om å gjøre noe ute enda [:D]

vi kan jo lage en forslagstråd til "vis meg" tråden. Så kan vi sette opp en liste med hvilket tema som er for hvilken uke? hvertfall fredig frem til sommeren?[:)]

Back
Topp