nytt treff i rogaland?

Lillenurkmars2015

Betatt av forumet
Me he vel ikke hatt någe treff si 16. juni? Som eg ikke va me på :P 
Prøva å finna en nye dato snart? 

Hørres ut som ein bra plan det! :)

Stemme;) i august då eller?;)

Jeg var heller ikke med sist gang. Så jeg er kjempe klar for et treff:-) Vi er på ferie til lørdag 4 august....Kunne det passet med et treff uken etter? Altså 6-12 august? Passer det med deres ferie?

passer fint 6-12 august. har fri lørdag. Passe d i helgå då? Litt vanskelig å få d t i ugå for d e så mange forsjellige arbeidstider. Men någen som he ønsker om treff i ugå? elle passe d greit i helgå? :P 

Passer best for meg i ukedagene :-) alt etter kl 1530...
Hadde vært kjekt å treffes igjen!!

Då ska eg sjekka om d e en dag eg slutte 15.00 den ukå. eller 16.00 =)
Passer d for resten i ukedagene etter 15/16 tiå? 

Passer for meg:-) Så bare gi lyd hvilken dag du kan?

då finna en dag neste uga. Men me kan finna plass i mens? Eg vet ikke kor me kan gå. 
Ke dåkke fåreslår? Fekk lust å vær en plass dei he komle :P hihi, men vet d e jo ikke hver dag d e komle. hette d ikke komletorsdag? hehe.
Kom me forslag =D

Jodå, e me eg :-) itte 6 august passe fint, helst uke dag ja :-) bare maen e heima så e eg me eg:-) glede meg :-)

eg glemte å se kos dag så passe xD men ska huska d i mårå ;)

Men någen så vill ta på seg ansvare å finna plass å eda? Nå vet ikke eg kor dåkke va sist. 

Heilt glemt å følga med på denne tråden eg c",) Me komme jem fra ferie ronnt om 9./10.august, så ikkje sikkert eg får te å bli med denne gangen. Får i så fall helle henga meg med neste gang :)

Tirsdag 7. august slutter eg kl 16.00. Så me kan treffas 16.15 eller 16.30 eller så kan eg se om eg kan gå litt før. =D
Passer de 7. august folkens? =D å kor ska me gå? :P

Sian folk ikke svare her inne he dåkke sikkar sitt eg he skreve d på facebook siden vår. der fant me ut me sko ha en anar dag. Så om dåkke svare her eller på facebook er samma d.. Så lage eg en ny tråd når me endelig he fonne dato =D
Ke uka passe best?
Er snakk om 13-17. august på facebook.

Back
Topp