Nytt tema

InterKula

Forelsket i forumet
Skal vi finne på noe hyggelig å skrive om, jenter?!
Ble litt av en hormonell utblåsning...nå trenger vi kozlige impulser[:)]

Har tent masse lys rundt omkring nå, og kjæresten min og bandet har øving i stua![:)]
Det er så fint å sitte her å høre på dem og skrive med dere[:D]

det hørstes kos ut[:)] me skal ete taco her no[:)] kose oss og sjå film[:)]

litt stressa her og i dag, for me har familie i texsas, for dere som har sett nyhetene..men snakket nett med dei, så sattser på at det går bra der borte! [:)]

uff,ja det der er jo helt tragisk.nå er orkanen oppe i katogori 5.ganske skummelt hva naturen styrer med for tiden.men di har jo evakuert en hel haug med folk,å di er mer forbredt på slike ting nå.

det kommer til å gå helt fint med dem iza.[;)]

ja det går nok bra..min bestemor er der borte no..så er redd for ho, men det går nok bra[&o]

DET ER KRISE NO...ALLE STÅR I KØ, OG BEDREDSKAPEN ER LIKE LATTERLIG SOM VED "KATARINA" STORMEN..[>:]
DEI HAR IKKJE FÅTT EVAKUERT..OG DEI BOR I HOUSTON..

jeg så nettopp di lange køene.....å di kommer med bensin til di som er tomme.

men stormen kommer ikke før lørdags morgen,så vi får håpe det går bra.
har selv vennner der,å vi får ikke tak i dem på tlf.har prøvd hele familien nå,men ingen svarer.[&:]
di er nok på vei ut av byn alle sammen tenker jeg.

men det går nok bra med dem.

Har dere hørt noe nytt om familiene deres Iza og Stardust?

MAMMA SNAKKET MED BESTEMOR FØR IDAG..HO ER PÅ BESØK TIL MIN TANTE, ONKEL OG KUSINE..
BESTEMOR SKJØNNER VISST IKKJE ALVORET..SÅ HO ER ROLIG, MEN DEI ANDRE ER VELDIG REDD...DET ER KAOS DER..

Huff! Skikkelig trasig det der. HÅPER at de kommer i sikkerhet og at alt kommer til å gå bra! Du får ta vare på deg selv i helgen iza. Ikke bekymre deg ihjel, selv om det er veldig lett å si. [&o]

Klemmer fra meg. [:)]

det går nok bra, takk for omtanken[:)]
skal ut og danse i helga me , og eg gledar meg til det , lenge sida me har vert ute i bergen no[:)] er bekymret for dei, men så lite eg får gjordt så..berre krysse fingrene!

Du får kose deg masse i helga! Blir sikkert kjempeartig å dra ut! [:D] Samtidig som du krysser armer og ben! Kan du til og med gjøre når du danser. [;)]

hehe[:D] eg elsker å danse! ops...eg måtte visst innom ein tur idag også..men no reiser me snart til bergen[:D]

God tur [:D] Kos deg masse [:D][:D]

Back
Topp