Nytt syndrom i hus

Zera

Forumet er livet
Jeg: Nei,Tuva.. Det er ikke lov, eller du får ikke lov!

Tuva: auuuuauuuuuAUUUUU !!!!!!!!!

Tuva lider: Vondt i viljen syndrom..

OOOOoooo gode 2 års trassen begyner å glinse med sitt nærvær [&:]

It´s a JOY ! ! ! [:D] hehe

Og så kaste seg ned i gulvet å HYYYYL skrike om ingenting anna hjelper... har nå lært meg å slå av ørene, slik som hu gjør [8D]

Haha!
Samme her[:D]

Jeg: NEI, du får ikke lov til det der.
Han: VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL ONDT I MAAAAAGEN, ONDT I TÅÅÅÅFISN, ONDT I HOOOODET.
[:D]

hahaha!!! sånn er han her å[8D]

spes på butikken eller når du er ute blandt folk! hvis han ikek vil ha på seg lua feks så ROPER han AUUUUaaaauAAAAAUUU!!!![:-] folk gir meg en del blikk da jah

Åååh... Kjenner at jeg gleder meg[:D] Har en liten tass som har funnet ut at det er noe som heter å trasse når man ikke får det som man vil! Og det blir nok bare bedre og bedre[8D]

haha, samme her!

jeg:ikke lov å røre pynten vennen, da må mamma ta deg vekk
lille: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI,
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI, med skikkelig høy stemme, og et merkelig uttrykk i ansiktet!
jeg:klarer ikke holde meg, så jeg begynner å le, det gjør han og[;)]

de er litt søte og da[:D]

Huff, ja fikk merke det i går gitt... Vi skulle en snar tur på butikken... Ada skulle absolutt ha den trillekorga å dra med... Men en liten butikk, så var hun i veien for andre folk.. Jeg tok korga og satte den på plass... Ada la seg ned og hyyyyyyla.... Endte opp med at jeg tok Ada under armen, fikk bilnøklene av sambo og så gikk jeg ut med hun hylende på armen...[8|][8|][8|] OH JOY!!!![:'(]

*hirr hirr* ja det blir bare bedre å bedre [8D] (noen som tror på meg nå?)

Er det noe som heter 16mndtrassen? [8D] Den har vi ivertfall her i hus!

Får han et "nei", så kaster han seg ned på gulvet og spreller og hyler og griner. Herlig. Enda bedre er det at han gjør akkurat det samme når vi er på butikken. Kjekt, når mannen er på sjøen og jeg MÅ ha med gutten for å handle.. [8D]

Skal ikke stå på vilja, nei!!

Back
Topp