Nytt symptom??

lykke88

Forelsket i forumet
Huff.. I dag var dagen hvor jeg virkelig vart små redd! Plages veldig med svimmelhet, men det var ekstremt etter en dusj.. Har vært rar, tung og trøtt etterpå! Holdt på svime av, men av gammel erfaring vet jeg hvordan jeg håndterer det og fikk kommet meg i seng,  suuuper bløt av svette!!  Måtte ligge en stund!! Merkelig.. hva i all verden??
Har normalt lavt blodtrykk siden jeg er ung, gravid (i følge legen).
Kan det være blodtrykksfall?
Mor var plaget med det! :)

helt normalt ja. Kan hende innimellom. Jeg har det sånn noen ganger selv. Ekkelt men heldigvis ikke farlig. 

Helt normalt ja, jeg var veldig plaget med det i forrige svangerskap.
Måtte være veldig forsiktig når jeg hadde dusja, måtte bare sette meg ned/legge meg nedpå litt rett etter dusjen.
Jeg stressa skikkelig en dag, dusja og ordnet meg..så dro jeg innom jobben og da seila jeg om, så jeg dro til legen og fikk beskjed om at jeg hadde hatt blodtrykksfall.
Jeg måtte begynne og ta jerntabletter og ikke minst roe ned.

Så ta det opp med legen, skjekke blodtrykket og evt høre om du må ta jerntabletter.

Jeg sniker litt fra Desember:)

Jeg har det på samme måte som deg når jeg dusjer (har hatt det sånn i noen uker).
Har et helt perferkt blodtrykk så det må ikke være blodtrykksfall eller lignende.
Det kan være at man står med armene høyt for lenge og MYE pga varmen/dampen fra vannet.

Et tips som har fungert topp for meg er: Dusj stol:p hihi! Eller hvertfall noe å sitte på i dusjen er lurt. Da slipper man få de "nesten besvimelsene"

Back
Topp