Nytt strikkesett!!

Tulip

Elsker forumet
Snuppa mi har fått nytt strikkesett i dag! Ble hun ikke fin? [:)][:)]

SÅ fin drakt!!!Ho er jo bare helskjønn da

ååååå, så søt hun ble. Jeg vil også han noen som kan strikke til meg. Kjempe fint

Tusen takk [:)]. Jeg elsker hjemmestrikka, men hverken jeg eller bestemødrene strikker [:(]. Var så glad når svigermoren til en kamerat av broren til samboeren min [:D] ville strikke for meg.

nææææææææ,så skjønn hun er og sååååååå nydelig strikketøy da

ORIGINAL: Sanders mamma!!

ÅÅ ja, hun ble kjempe fin!! 

Tusen takk alle sammen [:)].

Blir deilig med et varmt ullsett i voksiposen når det blir kaldt. Og hun skulle bare ha 275,- for garn og strikking [:D]. Kjempe billig!! Ga henne 300,- jeg da, men det kan jo ikke akkurat være stort hun tok for jobben...

Åh...dette settet har Mia også, bare i gult. Det er så skjønt...

ORIGINAL: malien

Så skjønn!! Utrolig fint med strikkeklær til de små.. Er det noen i familien som strikker til henne?
Thomas også har fått strikke-bunad av farmor til jul, kjempestilig[;)]

Ja, det er så fint med strikkeklær [:)]. Dessverre ingen i familien som strikker [:(], men var så heldig at jeg fikk betalt en som kunne strikke til henne. Og det ble jeg kjempe glad for [:D].

Så heldig du er som har farmor til å strikke til Thomas [:)].

Håper jeg kan spørre hun som strikka det om hun kan strikke noe til henne senere også. Har så lyst på en strikka kjole og en litt lang jakke/kåpe [:)].

det er bare SÅÅÅÅÅÅÅ lekkert med strikkeklær på småttiser.... *smelt* jr har heldigvis en mormor som strikkemaskin så han har skapet FULLT!!! Og så er det så godt og varmt i tillegg til at det er lekkert.....

Back
Topp