Nytt Stavanger treff!?

**Lykke**

Gift med forumet
Skal vi te et nytt igjen!? [:D]

Hyl ut hvilken dag/dager som passer best!! [:D]

Jaaaaa... :) Me kan mandag, onsdag, torsdag og fredag neste uga... :) å denne ugå kan me kver dag :)

Eg kan torsdag og fredag denne uken. Neste uke kan jeg ingen dager.. Og uken etter der igjen husker jeg ikke.. Hehe

denne uka kan jeg onsdag og torsdag
neste uke kan jeg mandag
uka etter kan jeg tirsdag og torsdag

begynner på aktiv sykemelding fra tirsdag neste uke.. så ska jobbe noen timer hver dag,.. så da blir det vanskeligere få til for meg...

Jeg kan som sagt bare denne uken på torsdag eller fredag. Neste uke er full av jobb og samme med uken etter der. [:)] Men etter det så har jeg forlebi ikke en eneste vakt.. hehe

Opp t topp :)

jeg har fri neste torsdag men da skal jeg avgårde til spesialist med begge de små..Ellers er det jo helgene men merker at de fylles fort opp!
Men!Jeg har fri igjen den 21 februar som er en mandag,da kan jeg godt ha et treff?
Har hatt selskap for Vilde den helgen og da er det nok litt kakerester igjen [:D]

21 er greit for meg... Og kaker skal jeg alltid klare å hjelpe deg med å bli kvitt S.Reve [8D]

Vi kan godt ha et 21 februar! [:)]

Håper de fleste kan da!!!

MEN.. for dere som har lyst før det! skal vi ta en tur på metro igjen neste uke?! [:)]

Jeg tror jeg jobber dagvakt 21.. skal begynne jobbe litt igjen fra tirsdag som kommer, siden formen begynner å komme seg..
Men kan være med på metro neste uke, hvis det blir mandagen... blir det senere i uka så er det vanskelig for meg å få til..
Men er jo vanskelig å få det til for alle uansett da, så bare bestem en dag, så blir jeg med om jeg kan.. også blir andre med om de kan.. for er vanskelig få til treff med mange nå som folk jobber så forskjellig.. [;)]

Off! Ble så mange datoer her nå! [8D]

Men skal vi ta en avstemning på mandag og fredag neste uke da?! [:)] så tar vi den som passer for flest!?
Vi kan møtes på metro igjen!? Var så greit der sist!! [:D]

Mandag 31 januar? eller Fredag 4 februar? [:D]

ORIGINAL: **Lykke**

Off! Ble så mange datoer her nå! [8D]

Men skal vi ta en avstemning på mandag og fredag neste uke da?! [:)] så tar vi den som passer for flest!?
Vi kan møtes på metro igjen!? Var så greit der sist!! [:D]

Mandag 31 januar? eller Fredag 4 februar? [:D]

flott [:)] Jeg skal jobbe til 1 på fredagen... og hjem å lage bursdagskake til Martine etterpå.. skal ha feiring både lørdagen og søndagen neste helg er planen.. så jeg har kun stemt mandagen [:)]

ORIGINAL: Lykkelig og spent

ORIGINAL: crispy

21 er greit for meg... Og kaker skal jeg alltid klare å hjelpe deg med å bli kvitt S.Reve [8D]
Som jeg skulle sagt det selv. [8D][:D]

hurra [:D]

ORIGINAL: S Reve

21 februar kan jeg åpne dørene!

Eg kommer [:D] Hehe. Er SÅ koselig treff når vi er hos deg! [:D]

Back
Topp