nytt spm ang vannkopper...oppdatert

¤Ida

Gift med forumet
virker ikke som at di jæ*** salvene funker i det hele tatt på han[&o]
men hvor lenge varer det værste sånn ca??
dette er 3 våken natta vår nå, han sover i ca 10 min før han våkner å er helt hysterisk, jeg får ikke i han mat eller noe...

har prata med legevakta nå, han hadde 39,5 i feber, ga han paracet å han ble litt bedre. gikk ned til 38,8 på en time...
han har vært våken nå litt men har smurt han å lagt han så nå sover han tror jeg.
håper det går bra nå eller så drar vi på legevakta i natt.
får jo ikke i han veske, fikk i han en jougurt[:)]
blir å kjøpe sånn te og hvitvask å se om jeg har råd til den sprayen også, så skal det vell gå bra, han begynner på 4 dagen i morgen.

gutten min hadde de ca i en uke. (typisk d var ferieuka i danmark) jeg brukte den kremen, men funket ikke så bra. men så fikk jeg tips om å bade han i brennesle te.. den tørket det fort inn å han ble fort bra etter jeg prøvde det [:)]  mange jeg kjenner har også brukt den.. toppers

(mamma jobber på apoteket å vet en del også, så fikk tipset av henne)

ORIGINAL: tulla26

Visst han er VELDIG plaget går det ann å gå til lege/ legevakta og kanskje få noen antihistaminer(  allergi medisiner for å lindre kløen)... Går jo ann å ta en tlf å høre.
Stakkars lillegutten!! Eldstejenta her var også veldig plaget.. ikke noe gøy i det hele tatt.
hvilke salver har du brukt?

bruker xylocain og aloe vera forte...
legevakta her er fylt av humbuggansatte, liker ikke å ringe dit for å få spydige svar tilbake[&o]

Uff, misunner deg ikke..
Hatt vannkopper her også, men ingen kløe. Nesten litt rart egentlig.

Det slutter vel å klø når det ikke kommer flere utslett? Har hørt at de helst ikke skal bades med vannkopper, men ser jo over at det hjelper å bade i urtete.

Gå på apoteket og hør hva de anbefaler. Har jo kommet mange flere produkter etter hvitvasken.

Ellers vil jeg bare ønske god bedring! [;)]

Brennesle te heter den. funket her. og flere av venninnene mine har også brukt den. skal en skje el noe i badevannet 

Takk for gode tips, blir til å dra på shopping i morgen tidlig å få kjøpt litt...

Stakkars lillegutt.[:(]
Jeg penslet på hvitvask på vannkoppene til snupp, og da tørket de fort. Men nå hadde ho bare 12 stk da og var egentlig ikke plaget. Men koppene var tørre etter 5 dager. [:)] Penslet de hver gang vi skiftet bleie, men kan brukes mye oftere.
Håper lille skjønningen snart blir frisk.[:)]

Back
Topp